APAKAH RAWATAN SELEPAS KEMOTERAPI YANG SESUAI?

12:00:00
Nad baru je dapat feedback positif daripada seorang customer yang baru sahaja selesai jalani kemoterapi. Kalau nak tahu, Kak Ani mempunyai kanser payudara tahap 3 dan perlu jalani rawatan   kemoterapi.



Pada mulanya Kak Ani menolak untuk teruskan kemoterapi kerana terlalu banyak kata-kata orang yang didengar. Ada yang kata selepas kemoterapi, badan kita akan jadi lebih teruk. Ada yang kata kemoterapi itu menyakitkan dan tak akan sembuh.

Kesian Kak Ani terpaksa menerima pandangan yang negatif dari kawan-kawan walhal kisah sebenarnya belum lagi tahu.

Nad cuba yakinkan Kak Ani yang beliau pasti akan sembuh dan boleh jalani kehidupan seperti biasa. Sebulan sebelum Kak Ani dimasukkan ke hospital untuk jalani kemoterapi, beliau dah cuba minum VIVIX seperti yang Nad cadangkan.

Tujuan Nad berikan Vivix kepada Kak Ani kerana Vivix akan membantu melindungi sel-sel baik dalam badan Kak Ani daripada termusnah. Kalau korang nak tahu, proses kemoterapi ini akan membunuh sel-sel kanser tetapi pada masa yang sama musnahkan sekali sel-sel baik dalam badan.

Dengan Vivix, InsyaALLAH sel-sel baik dalam badan akan selamat daripada termusnah sekali.

Pesakit Leukimia juga mengamalkan Vivix

Bengkak pada kelenjar semakin surut selepas amalkan Vivix


Selepas sahaja menjalani kemoterapi, Kak Ani tidak ditahan lama di hospital memandangkan kesihatannya bertambah baik. Cuma terdapat sedikit ulser di dalam mulut dan kulit badan kemerahan. Ini semua adalah kesan daripada kemoterapi.

Doktor telah menasihati Kak Ani untuk berusaha kuatkan imun badan kerana didapati sel darah putih semakin berkurang akibat kemoterapi.

Kak Ani teruskan pengambilan Vivix setiap hari. Beliau juga amalkan minum ESP dan Nutriferon. Tujuan Kak Ani minum ESP untuk pulihkan sel-sel badan yang telah rosak dan baiki sel-sel kulit supaya kembali sihat.




Nutriferon pula berfungsi untuk bantu kuatkan imun badan Kak Ani dan mengelakkan daripada jangkitan penyakit lain.

Kak Ani memang betul-betul konsisten dengan suplimen Shaklee sebagai rawatan selepas kemoterapi. Kak Ani dah serik dengan macam-macam ubat yang dia makan dulu. Semuanya memberikan kesan yang lagi buruk.

Akhirnya selepas beberapa bulan, Kak Ani tidak perlu ulang semula kemoterapi memandangkan keputusan darahnya menunjukkan perkembangan positif. Kak Ani juga semakin aktif dan tidak lesu lagi berbanding dulu.

Bersungguh-sungguh Kak Ani menelefon Nad dan mengucapkan terima kasih. Bagi Nad ini semua adalah pertolongan dari ALLAH atas usaha Kak Ani sendiri. Alhamdulillah.,

Nad akan teruskan membantu lebih ramai pesakit-pesakit kronik yang ingin sihat kembali dengan izin ALLAH.

Kepada anda yang ingin membeli suplimen Shaklee sebagai rawatan selepas kemoterapi atau rawatan sebelum kemoterapi, boleh hubungi Nad bila-bila masa sahaja. Jangan berlengah lagi kerana sakit itu akan menjadi semakin parah.

NAD
019-2639545
prop2102@gmail.com


Klik sini untuk terus membuat pembelian dan bayaran secara online


No comments:

Powered by Blogger.