UBAT DEMAM DENGGI UNTUK KANAK-KANAK SUPAYA CEPAT SEMBUH

05:39:00
Baru-baru ni ada seorang ibu hubungi Nad untuk beli SET DEMAM DENGGI untuk anaknya yang berumur 8 tahun. Kata beliau, anaknya baru sehari dimasukkan ke wad kerana disyaki menghidap demam denggi.

Nak tahu SIMPTOM DEMAM DENGGI? (KLIK SINI)

Doktor sendiri cakap memang tiada ubat demam denggi yang spesifik. Cuma pesakit perlu memastikan suhu badan stabil dan mengambil cukup air. Selain itu, pesakit perlu menjalani proses pemantauan di hospital.

Ibu ni dah mula risau kerana suhu badan anaknya tidak turun-turun dan akhirnya cuba menghubungi Nad untuk dapatkan suplimen Shaklee.

Terus nad cadangkan beliau ambil Set Demam Denggi Shaklee yang sesuai untuk kanak-kanak. 
Untuk pengetahuan semua, Set Demam Denggi untuk kanak-kanak ini mengandungi 3 jenis suplimen iaitu Mealshakes, Performance Drink dan Nutriferon.



PERFORMANCE DRINK : Membantu mengurangkan kehilangan air dalam badan dan memberikan tenaga

MEALSHAKES : Membantu mencukupkan keperluan nutrisi harian dan memberikan tenaga

NUTRIFERON : Membantu menguatkan sistem imun badan melawan penyakit


Ibu ini terus bersetuju membeli ketiga-tiga suplimen ini selepas Nad terangkan satu-persatu fungsi setiap produk demam denggi ini.

Selepas seminggu, Nad mendapat panggilan daripada beliau yang mengatakan anaknya dah boleh keluar wad. Doktor pun tak percaya yang anaknya boleh sembuh dengan cepat. Alhamdulillah.

Seronok pulak Nad bila mendengar khabar baik ini. Walaupun Nad tiada pengalaman sendiri mengenai demam denggi tapi Nad tetap cuba untuk bantu orang lain dengan suplimen Shaklee.

Ingin Nad ulang disini bahawa SET DEMAM DENGGI bukanlah UBAT DEMAM DENGGI tetapi ia hanyalah suplimen yang boleh membantu menguatkan sistem imun badan bagi mengekalkan kesihatan. Walau apa pun, rawatan demam denggi daripada doktor mestilah diutamakan. 



Nad juga dah dapat banyak feedback positif daripada mereka yang mengambil Set Demam Denggi ini. Jom Nad tunjukkan beberapa testimoni pesakit demam denggi yang semakin sihat selepas amalkan suplimen Shaklee.






Terima kasih kepada anda yang sudi baca perkongsian Nad sehingga ayat ini. Jika anda juga salah seorang yang sedang menghidap penyakit demam denggi, bolehlah cuba set demam denggi shaklee.

Cara terbaik untuk membuktikan keberkesanan produk ini adalah dengan mencubanya sendiri. Anda ada keputusan penting yang perlu dibuat hari ini. Boleh hubungi Nad untuk info lanjut.

NAD 
019-2639545
prop2102@gmail.com

Klik sini untuk terus membuat pembelian secara online








No comments:

Powered by Blogger.