SET DARAH TINGGI SHAKLEE YANG DICARI-CARI SELAMA INI

05:36:00
Saya mempunyai pengalaman ibu yang mempunyai masalah darah tinggi. Kadang-kadang saya kesian dengan ibu kerana terpaksa menahan sakit kepala akibat penyakit darah tinggi.
\


Ibu saya pernah menjalani pembedahan untuk melahirkan adik saya yang ketiga kerana penyakit darah tinggi yang dialaminya ketika hamil. Alhamdulillah, kini sakit tekanan darah tinggi itu semakin berkurang sejak saya berikan beliau suplimen Set Darah Tinggi Shaklee.

Bukan ibu saya sahaja yang mengawal Tekanan Darah tinggi beliau, malah ramai juga yang berjaya sihat daripada penyakit darah tinggi. Jom tengok video di bawah.



Set Darah Tinggi Shaklee terdiri daripada 9 jenis suplimen iaitu :

Mempunyai kandungan RESVERATROL yang tiinggi untuk membantu merendahkan tekanan darah

Membantu melincinkan saluran darah dan mengelakkan trombosis. Ia sangat efektif untuk merendahkan tekanan darah dan ketegangan di leher

Membantu melancarkan perjalanan darah dan mengelakkan penyakit darah tinggi

Membantu mengemulsi lemak dan seterusnya mengelakkan lemak terenap di saluran darah yang boleh
menyebabkan tekanan darah menjadi lebih tinggi.

Merendahkan tekanan darah

Salah satu fungsi kalsium ialah ia membantu merendahkan tekanan darah

Ia membantu mengelakkan pembekuan darah di sakur darah 

Membantu mengawal stress untuk mengelakkan penyakit darah tinggi.

Membantu menurunkan tahap kolesterol dan mengelakkan penyakit jantung

Jika anda memerlukan khidmat nasihat mengenai Set Darah Tinggi ini, boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi percuma seumur hidup.

Nad
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.