TESTIMONI SET KESUBURAN SHAKLEE


Salam pagi Khamis..semoga anda semua berada dalam keadaan sihat dan sejahtera..

Hari ni saya nak berkongsi sedikit testimoni kawan-kawan saya yang sudah berjaya hamil dengan menggunakan SET KESUBURAN SHAKLEE. Memang semua ini adalah ketentuan daripada Allah,tetapi tidak salah jika kita mencuba dan berusaha.

Ada dua testimoni yang saya nak kongsikan disini..kedua-dua kawan saya ni dah menunggu hampir 2 tahun. Masing-masing mempunyai masalah haid tidak teratur. Tetapi alhamdulillah..setelah menggunakan set subur ini,pengeluaran darah haid semakin teratur.



Antara suplimen yang terkandung di dalam SET KESUBURAN ini ialah ZINK,GLA COMPLEX,ALFALFA dan VITAMIN E.


Anda berminat untuk dapatkan set ini daripada saya?boleh hubungi saya sekarang...



NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.