TESTIMONI COQ HEALTH PLUS


Salam semua..setelah hampir sebulan saya beraya daripada menulis di blog, nampaknya semakin bersawang..hihihi..

Anda semua dah tahu ke produk promosi bulan ni? Untuk pengetahuan semua, pada bulan ini iaitu September ialah promosi untuk CoQHealth Plus. Ia sangat membantu menyokong jantung sihat dan menangani masalah penyakit kardiovaskular yang juga pembunuh nombor satu dalam kalangan rakyat Malaysia.


Ia merupakan perubatan semulajadi daripada campurab 28mg zat makanan larut lemak yang hadir secara semulajadi di dalam tubuh badan (coQ10) beserta Vitamin E dan ekstrak teh hijau. Produk ini didatangkan dalam bentuk kapsul dengan bantuan minyak kacang soya bagi memastikan penguraian serta penyerapan yang lebih maksimum dalam sistem tubuh badan.

Dengan sebiji kapsul yang diambil sehari selepas makan, ia mampu menyokong penghasilan tenaga bagi jantung, meningkatkan peredaran serta membantu menambah dan mengekalkan paras coQ10 di dalam darah serta juga kaya dengan lain-lain kebaikan.

Di sini saya kongsikan sedikit testimoni daripada mereka yang telah menggunakan CoqHealth Plus


Puan A

"Saya bagi ayah saya makan coq health plus masa ia baru dilancarkar kan dahulu,..ayah saya ada penyakit denyutan jantung slow...kalo denyutan jantung normal 85 ke atas..tapi ayah saya 60+ je...setakat  ini sy tengok ayah saya alhamdulillah..dah tak dengar dia mengah-mengah lagi..kalau dulu..dia buat keje berat sikit..mesti nafas dia mengah-mengah..padahal dia punya berat maintain je dari muda sampai ke tua."

Puan N

"Saya.makan coq10health sebaab nk rasa sendiri kebaikannya,apa yang saya dapat rasa sekarang:
 rasa bertenaga sepanjang hari, berjalan kaki dari ofis ke parking tanpa rasa letih dan jerawat semakin   berkurang di muka"

Best kan coQhealth ni? Anda juga ingin kelihatan sihat seperti mereka?segera dapatkan produk ini.Hubungi saya segera untuk dapatkan harga promosi. 

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com



No comments:

Powered by Blogger.