B COMPLEX SHAKLEE SEBAGAI ENERGY BOOSTER UNTUK IBU BEKERJA

Salam...hampir beberapa hari saya tidak berkesempatan untuk menulis..

Untuk pengetahuan semua..sekarang saya sedang berkursus untuk 5 hari 4malam. Jadual kelas sangatlah padat dari pagi hingga malam. Tapi,alhamdulillah..saya tidak berasa penat sedikit pun. Nak tahu rahsianya? Tentulah saya ambil 2 biji B Complex setiap pagi.

Bagaimana B Complex membantu saya agar kekal bertenaga?
B Complex Shaklee mengandungi 8 komponen penting Vitamin B termasuklah 100% biotin dan asid folik. Kesemua 8 komponen ini perlu ada pada vitamin B Complex untuk mendapatkan keseimbangan dan keberkesanan yang sempurna. Ia akan membantu menukar makanan kepada tenaga dan sekaligus mengurangkan masalah keletihan dan kelesuan.

Saya tahu,kebanyakan ibu yang bekerja mengalami masalah yang sama iaitu kerap keletihan apabila pulang bekerja. Tambahan pula, dirumah perlu menguruskan anak-anak dan keperluan di rumah. Saya juga begitu dulu tetapi tidak sekarang. Oleh itu, saya amat mengesyorkan anda semua mengambil B Complex Shaklee ini.

Nak tahu harga retail?
harganya cuma RM53 untuk 120 biji. 120 biji???? banyak kan? jika anda ambil 1 biji sehari,memang boleh tahan sehingga 4 bulan. Berbaloi tak dengan harga? berbaloi tak dengan kandungan nutrien di dalamnya?
sangat berbaloi-baloi ok..

jika anda berminat, boleh hubungi saya untuk dapatkan HARGA ISTIMEWA...

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.