SKINCARE UNTUK KULIT KERING,DIPERKAYA DENGAN 5 BAHAN SEMULAJADI

16:33:00
Untuk pertama kalinya di dunia, Shaklee telah melancarkan satu produk skincare bebas 2500 bahan kimia iaitu YOUTH. Skincare Youth ini mempunyai keputusan klinikal di mana mempunyai jaminan 100% berkesan.


Ini adalah keunikan produk Youth berbanding skincare lain di pasaran :

1) 100% vegan

2) Hipoalergenik

3) Tidak menyumbatkan liang pori

4) Diuji oleh ahli dermalogi

5) Diuji oleh ahli oftalmologi

Youth diperkaya dengan 5 bahan semulajadi, kalau nak tahu lebih lanjut boleh baca sini 


Bagi mereka yang mempunyai masalah kulit kering, Nad cadangkan untuk cuba skincare Youth ni. Kandungan bahannya Lotus Japonicus dan Schisandra sangat membantu mengembalikan kelembapan kulit.

Skincare Youth mempunyai 6 jenis produk di dalamnya iaitu cleanser, toner, mosturizer, serum, night cream dan radiance c + e.


Nad telah menggunakannya hampir 30 hari dan kesannya sangat menakjubkan. Nad mempunyai kulit kering dan selalu sangat mengelupas. Pernah cuba macam-macam produk tapi satu pun tak menjadi.

Bila Nad apply sahaja Skincare Youth ni, memang terasa perbezaannya. Kulit yang dulunya kering dan kasar dah jadi licin dan lembut je. Sangat berbaloi lah Nad beli skincare Youth ni. 

Sebelum ni, Nad risau sangat bila kulit kering sebab memang ada kajian mengatakan bahawa kulit kering boleh menyebabkan kulit cepat berkedut. Bila cepat berkedut, memang nampak makin tua. Waaaaa, tak nak lah.

Dengan skincare Youth ni, ia bukan sahaja elok untuk merawat kulit kering dan kusam tapi jaminan bahawa kulit akan nampak lebih muda. Syok nyaaaaa...

100% wanita telah dibuktikan secara klinikal memiliki kulit yang kelihatan lebih muda

Sebab itulah, Nad ingin menyeru wanita-wanita yang dambakan kulit cantik dan sihat supaya ambil produk Youth ni. Bukan calang-calang produk tau sebab 8 tahun kajian telah dijalankan untuk hasilkannya.

Untuk order, boleh klik link di bawah.




Bagi mendapatkan info lanjut mengenai produk ini, boleh terus hubungi Nad. Nad akan berikan konsultasi seumur hidup untuk mereka yang menjadi pelanggan Nad. Klik sini untuk terus berhubung dengan Nad.





No comments:

Powered by Blogger.