BISNES SHAKLEE: 6 SEBAB KENAPA WANITA INI BUAT KEPUTUSAN NEKAD

16:17:00
Sekarang ni ramai yang memilih untuk buat bisnes. Ada yang jadikan bisnes sebagai pendapatan sampingan selain kerja di pejabat. Bukan itu je, dah ramai juga suri rumah yang berjaya dapat income ribu-ribu hasil buat bisnes dari rumah tau.




Walaupun begitu, masih ramai yang gagal dalam bisnes. Itulah pentingnya untuk kita mendalami ilmu sesuatu bisnes sebelum mula lakukannya.

Nad dah jumpa satu bisnes yang sangat best dan dah 6 tahun Nad berkecimpung dalam bisnes ni. Bisnes yang Nad buat sekarang ialah bisnes Shaklee. 

Buat masa sekarang, Nad lebih prefer bisnes online Shaklee dan hampir semua medium online Nad jadikan medium pemasaran produk.

KELEBIHAN BISNES SHAKLEE BERBANDING BISNES LAIN


1) Mampu memberikan keuntungan runcit yanng tinggi antara 20%-30%

2) Bukan setakat boleh mendapat keuntungan runcit, kita juga akan mendapat bonus pada setiap bulan.

3) Produk Shaklee menjalani hampir 100,000 kajian dilakukan setiap tahun bagi memberi jaminan kualiti. Produk yang bagus mestilah menjadi kegilaan ramai.

4) Layak mendapat bonus kereta seumur hidup dan bonus yang diberi adalah UNLIMITED.

5) Layak mendapat free trip setiap tahun daripada Shaklee.

6) Tidak perlu buat loan untuk memulakan bisnes Shaklee. Hanya perlu mendaftar sebagai ahli dan anda boleh terus menjual.


Secara personalnya, Nad memang rasa beruntung menjalankan bisnes Shaklee Lagi satu, dalam Shaklee kita ada support group dimana setiap ahlinya sangat membantu antara satu sama lain. 

Jika anda juga berminat untuk menjadi ahli Shaklee dan terus berniat untuk buat bisnes Shaklee, boleh hubungi Nad. Klik sahaja di bawah ni.






No comments:

Powered by Blogger.