KETAHUI MANFAAT VITAMIN C SHAKLEE SUPAYA ANDA TIDAK MENYESAL

Ramai yang tidak tahu bahawa vitamin C sangat penting kepada badan kita.  Seluruh badan kita dari rambut hingga kaki memang memerlukan vitamin C. Ada yang berpendapat, kita boleh memperolehi semua vitamin C dari buah-buahan tetapi sebenarnya ia masih tidak mencukupi.


Kita masih memerlukan vitamin C daripada suplimen bagi menampung kekurangan vitamin C dalam badan kita.

Dalam banyak-banyak suplimen, Nad memilih vitamin C Shaklee sebagai suplimen utaman seharian. 


APAKAH KEUNIKAN VITAMIN C SHAKLEE BERBANDING SUPLIMEN LAIN?


1) Sebiji tablet vitamin C Shaklee mengandungi 500mg bersamaan dengan makan 8 biji buah oren. Kalau difikir semula, mampukah kita nak habiskan 8 biji buah oren setiap hari untuk dapatkan khasiat sehari vitamin C kita?

2) Ujian klinikal telah membuktikan 2 tablet vitamin C mampu kekal dalam darah selama 24 jam.

3) Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. Ia mempunyai kebaikan untuk meningkatkan keupayaan vitamin C untuk bertindak dalam badan, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.

kepentingan vitamin c shaklee,kepentingan vitamin c,kepentingan vitamin c dalam tubuh, kepentingan vitamin c untuk ibu mengandung,kepentingan vitamin c semasa mengandung,kepentingan vitamin untuk ibu hamil,kepentingan vitamin c untuk badan,kepentingan vitamin c untuk muka,kepentingan c shaklee,khasiat vitamin c,khasiat vitamin c shaklee,khasiat vitamin c 1000mg,khasiat vitamin c shaklee untuk kulit, khasiat vitamin c 21 century,khasiat vitamin c 500mg,khasiat vitamin c amway,khasiat vitamin c plus shaklee,khasiat vitamin c shine,vitamin c,vitamin c shaklee,vitamin c shaklee harga,vitamin c serumj,vitamin c benefits,vitamin c for skin,vitamin c 1000mg,vitamin c injection,vitamin c blackmores,vitamin c supplement,manfaat vitamin c shaklee,manfaat vit c shaklee,khasiat vitamin c shaklee,khasiat vitamin c shaklee untuk kulit,khasiat vitamin c shaklee untuk ibu mengandung,fungsi vitamin c shaklee untuk lelaki,khasiat vitamin c plus shaklee,khasiat masker vitamin c shaklee,manfaat vitamin c,manfaat vitamin c shaklee,manfaat vitamin c untuk wajah,manfaat vitamin c 1000mg,manfaat vitamin c untuk kulit berjerawat,manfaat vitamin c blackmores,manfaat vitamin c untuk ibu hamil,manfaat vitamin c rosehips


MANFAAT VITAMIN C SHAKLEE


1) Vitamin C akan merangsang pembentukan kolagen dalam badan. Sebagaimana yang kita tahu, kolagen adalah sebatian asas otot,tisu,gusi,rangka dan tulang rawan. 

2) Vitamin C mengurangkan kedutan pada kulit

3) Vitamin C akan meningkatkan sistem imun. Ia akan menggalakkan penyerapan zat besi dan membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman.

4) Vitamin C membantu mencegah penyakit kanser

5) Vitamin C akan mencantikkan kulit dimana ia akan membuatkan kulit lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen.

6) Vitamin C akan membantu mereka yang imsomnia

7) Vitamin C akan membantu mengekalkan kolesterol sihat dimana ia mampu mengurangkan kolesterol dan menyeimbangkan tekanan darah.



Jika anda ingin mencuba Vitamin C ini, boleh klik sahaja di bawah.

Untuk dapatkan konsultasi Nad terlebih dahulu, boleh klik di bawah







No comments:

Powered by Blogger.