BISNES SHAKLEE OK KE?PELUANG LUBUK DUIT YANG RAMAI TAK TAHU

Seronok sangat ke buat bisnes Shaklee? 

bisnes shaklee penipu bisnes shaklee ok ke bisnes shaklee 2015 bisnes shaklee malaysia cara bisnes shaklee memulakan bisnes shaklee bisnes online shaklee kelebihan bisnes shaklee bisnes kad shaklee bisnes dengan shaklee bisnes shaklee buat bisnes shaklee blog bisnes shaklee cabaran bisnes shaklee mulakan bisnes dengan shaklee cara buat bisnes dengan shaklee join bisnes shaklee contoh bisnes kad shaklee kejayaan bisnes shaklee keuntungan bisnes shaklee kenapa bisnes shaklee modal bisnes shaklee mula bisnes shaklee bisnes plan shaklee peluang bisnes shaklee pengalaman bisnes shaklee strategi bisnes shaklee tips bisnes shaklee testimoni bisnes shaklee tip bisnes shaklee teknik bisnes shaklee jadi ahli shaklee 2017 jadi ahli shaklee percuma jadi ahli shaklee 2015 jadi ahli shaklee malaysia jadi pengedar shaklee nak jadi ahli shaklee kelebihan jadi ahli shaklee harga jadi ahli shaklee kebaikan jadi ahli shaklee faedah jadi ahli shaklee jadi ahli shaklee apa kelebihan jadi ahli shaklee apa faedah jadi ahli shaklee bagaimana jadi ahli shaklee bayaran jadi ahli shaklee benefit jadi ahli shaklee berapa jadi ahli shaklee bagaimana nak jadi ahli shaklee berapa harga jadi ahli shaklee bayaran untuk jadi ahli shaklee berapa harga nak jadi ahli shaklee cara jadi ahli shaklee cara jadi ahli shaklee 2015 cara jadi ahli shaklee 2016 cara daftar jadi ahli shaklee cara untuk jadi ahli shaklee camne nak jadi ahli shaklee cara jadi ahli shaklee percuma daftar jadi ahli shaklee diskaun jadi ahli shaklee harga untuk jadi ahli shaklee ingin jadi ahli shaklee keistimewaan jadi ahli shaklee keuntungan jadi ahli shaklee kenapa jadi ahli shaklee kenapa perlu jadi ahli shaklee menjadi ahli shaklee malaysia cara menjadi ahli shaklee malaysia manfaat jadi ahli shaklee macamana nak jadi ahli shaklee macam mana nak jadi ahli shaklee cara nak jadi ahli shaklee syarat nak jadi ahli shaklee jadi ahli shaklee secara percuma syarat jadi ahli shaklee syarat untuk jadi ahli shaklee untung jadi ahli shaklee untuk jadi ahli shaklee yuran jadi ahli shaklee jadi ahli shaklee 2016


Seringkali Nad diajukan pertanyaan macam ni tentang bisnes Shaklee. Nad dah berkecimpung dalam bisnes Shaklee hampir 5 tahun. Ada yang dah berpuluh tahun tau. Rasanya tak perlu kot Nad jawab soalan tu sebab masing-masing dah tahu jawapan kan?

Kalau tak seronok, mana Nad boleh tahan bertahun-tahun. Ini bukan bisnes pertama Nad tapi entah bisnes ke berapa tapi bisnes Shaklee lah yang Nad menten buat sampai sekarang.

Nad tahu, mesti ramai tertanya-tanya kenapa bisnes Shaklee menjadi pilihan Nad? Meh sini Nad kongsikan KELEBIHAN BISNES SHAKLEE yang pasti buatkan korang tak sabar nak mula bisnes Shaklee.

MODAL UNTUK MEMULAKAN BISNES SHAKLEE HANYA RM68.90 

Modal ini bukanlah untuk membeli stok tetapi sebagai yuran keahlian menjadi ahli Shaklee. Untuk mulakan bisnes Shaklee, kita tidak perlu membeli stok beribu-ribu pun. Jika anda berdaftar dengan Nad, Nad kan tunjukkan cara bisnes Shaklee tanpa beli stok tapi boleh buat keuntungan berganda-ganda.

BOLEH MEMBUAT PROMOSI DENGAN PELBAGAI JENIS MEDIUM SOSIAL

Bila anda dah join bisnes Shaklee, secara automatiknya anda bebas untuk membuat sebarang promosi iklan di pelbagai jenis medium sosial. Anda boleh pilih untuk beriklan di Facebook, Instagram, Blog, You Tube, Pinterest dan lain-lain.

Tetapi, ada beberapa medium online yang tidak dibenarkan untuk membuat iklan produk Shaklee. Nad akan beritahu selepas anda berdaftar dengan Nad.

Kepakaran Nad memang lebih tertumpu kepada medium-medium online. Maka beruntunglah jika anda berdaftar dengan TeamBintang. Banyak tips bisnes Shaklee secara online yang Nad akan kongsikan.



BISNES SHAKLEE ADALAH BISNES BERMENTOR

Jika anda belum ada pengalaman berbisnes, tidak perlu risau kerana dalam team Nad memang ada ramai mentor yang sangat boleh membantu. Mentor-mentor ini tidak akan biarkan anda sendirian.

Mentor akan membantu dan guide anda untuk buat bisnes Shaklee dan anda hanya perlu follow sahaja.

BOLEH DAPAT UNTUNG RUNCIT BERIBU-RIBU

Mesti anda tak percaya bila Nad cakap yang keuntungan bisnes Shaklee boleh cecah beribu-ribu. Memang betul tau.

Bila anda dah menjadi ahli Shaklee, anda akan dapat membeli dengan harga ahli iaitu diskaun sebanyak 5%-20%. 

Anda akan menjual produk dengan HARGA SEBENAR dan untung runcit tersebut akan terus masuk ke poket anda. Untung sangat kan?

Nad selalu dapat untung runcit beratus-ratus ringgit sehari hasil buat bisnes Shaklee. Kalau sebulan?mestilah sampai beribu kan.

BONUS HASIL BISNES SHAKLEE AKAN DIBERI SETIAP BULAN

Bukan setakat keuntungan runcit yang kita boleh dapat, tetapi setiap bulan akan layak juga dapat bonus. Bonus hanya akan diberi kepada mereka yang dapat mencapai target jualan tertentu.

Sejak bulan pertama Nad join bisnes Shaklee, belum pernah sekali pun Shaklee termiss untuk beri bonus pada Nad. 

Kalau nak tahu, bonus Shaklee ni unlimited. Shaklee akan bayar berapa sahaja mengikut usaha anda. Ada yang capai sehingga beratus ribu. Ada yang dah resign kerja kerana income Shaklee dah boleh tampung perbelanjaan keluarga.

DAPAT BAYAR DUIT KERETA SETIAP BULAN,UNTUNG BUAT BISNES SHAKLEE

Ini memang Nad tak nafikan sebab Nad sendiri dah rasa hasil bisnes Shaklee ini. Selepas setahun Nad serius dengan bisnes Shaklee, Nad dah layak untuk kaut bonus kereta.

Shaklee tidak beri sebuah kereta kepada kita tetapi Shaklee akan beri dalam bentuk cash. Terpulang kepada kita sama ada nak beli kereta mewah atau kereta jenis apa pun.

Tapi, jika anda tidak beli kereta pun tidak mengapa kerana anda bebas gunakan duit bonus kereta tersebut untuk apa sahaja. 




HASIL BISNES SHAKLEE BOLEH PERGI TRIP SETIAP TAHUN

Yang ini memang best sangat. Trip Shaklee bukanlah trip picisan yang ala kadar sahaja tau. Trip Shaklee adalah trip 6 star dimana kami dilayan ala-ala raja gitu.

Nad dah layak banyak kali untuk menyertai trip Shaklee ini. Banyak pengalaman istimewa yang Nad dapat bila pergi trip bersama delegasi Shaklee yang lain.




Anda mesti teruja nak mulakan bisnes Shaklee bila baca kelebihan di atas kan? Apa yang dikongsikan adalah pengalaman bisnes Shaklee Nad sendiri.

Banyak yang ingin Nad kongsikan lagi mengenai strategi bisnes Shaklee, tips bisnes Shaklee, plan bisnes Shaklee dan lain-lain, Tetapi semua ini hanya eksklusif jika anda berdaftar dengan Nad sahaja.

Berminat untuk daftar ahli Shaklee dan mulakan bisnes Shaklee sekarang? Boleh klik di bawah untuk terus hubungi Nad.







No comments:

Powered by Blogger.