COQ-TROL PLUS :MENGANDUNGI COQ10 BAIK UNTUK KESIHATAN TUBUH

04:59:00
Alhamdulillah, Shaklee telah mengeluarkan satu produk baru untuk kesihatan jantung dimana ia mengandungi kandungan coq10 yang tinggi.

Apa yang uniknya Coq-Trol Plus ini, ia dikombinasikan sekali dengan resveratrol dan tokoferol.

suplimen untuk jantung malaysia,suplimen untuk jantung,suplimen untuk jantung bengkak,suplimen untuk jantung lemah,obat suplimen untuk jantung,suplimen untuk menguatkan jantung,suplimen shaklee untuk jantung,suplimen untuk penderita jantung koroner,produk untuk jantung tersumbat,produk untuk jantung,produk untuk jantung berlubang,produk amway untuk jantung,produk shaklee untuk jantung,produk elken untuk jantung,produk untuk sakit jantung,produk seven untuk jantung,produk 4life untuk jantung,produk kesihatan untuk jantung,kesihatan jantung,kesihatan jantung dapat dijaga melalui,kesihatan jantung anda,kesehatan jantung shaklee,kesehatan jantung dengan shaklee,kesihatan jantung makan,kesehatan jantung kolesterol,menjaga kesehatan jantung,makanan kesehatan jantung

KEISTIMEWAAN COQ-TROL PLUS


1) Jumlah kepekatan yang tinggi untuk coq10 dimana kita tahu coq10 ni memang sangat diperlukan untuk jantung.

2) Ia dikombinasikan dengan resveratrol yang mana fungsinya adalah untuk mengurangkan keradangan salur darah, menggalakkan lapisan salur darah yang sihat,memberikan tekanan darah yang sihat dan mengekalkan kadar platlet yang sihat.

3) Dikombinasi dengan tokoferol yang bertindak sebagai antioksidan.

4) Mengandungi minyak zaitun yang telah dipatenkan bagi meningkatkan penyerapan.

5) Tidak mempunyai gluten

MANFAAT COQ-TROL PLUS 


1) Akan memberikan tenaga yang berlebihan

2) Meningkatkan sistem peredaran darah dalam badan

3) Meningkatkan tahap kesuburan

4) Menjadikan kulit lebih berseri

5) Memberikan minda yang lebih tajam

Untuk fungsi badan yang lebih elok, kita disarankan mengambil 100mg Coq-Trol Plus setiap hari iaitu bersamaan dengan 1 biji sahaja sehari.

Jika anda berminat untuk cuba Coq-Trol Plus ini, boleh hubungi Nad sekarang. Atau anda boleh sahaja membuat order secara online sendiri menggunakan kad debit dengan klik SINI.

NAD 019.263.9545










No comments:

Powered by Blogger.