RAWATAN EKZEMA PADA BAYI BAWAH 1 TAHUN

06:05:00
Jika anda belum tahu, EKZEMA adalah keadaan radang pada kulit yang mempunyai ciri-ciri gatal, ruam merah, kering dan bersisik. Kesian sangat jika ekzema ini berlaku kepada bayi. Tentu asyik tergaru-garu dan berasa tidak selesa. 



Penyakit kulit ekzema pada bayi selalunya berlaku pada bahagian-bahagian tertentu seperti muka, pelipat dan bahagian terdedah seperti kaki dan tangan. Ada juga bayi kena ekzema di keluruhan muka. Alahai..kesiannya...

SIMPTOM EKZEMA BAYI 

1) Kulit akan pecah dan merekah

2) Apabila digaru, bahagian kulit itu mungkin akan terkoyak atau terkopek

3) Kulit menjadi kering

4) Kulit akan menjadi tebal apabila digaru

5) Bahagian kulit tersebut akan menjadi merah, melecur dan mengandungi cecair

RAWATAN EKZEMA PADA BAYI

Jika diikutkan , memang tiada rawatan ekzema pada bayi yang spesifik namun keadaan kulit boleh dirawat.

Selalunya, masalah ekzema pada bayi akan semakin baik apabila umur makin meningkat dewasa tetapi ada juga yang pesakit eczema yang berulang sakitnya.

Untuk bayi bawah setahun, Nad mahu cadangkan penawar ekzema bayi paling mujarab dan berkesan iaitu KRIM SEMULAJADI HERBAL BLEND. Krim ekzema untuk bayi ini adalah yang paling selamat kerana boleh digunakan oleh bayi sebaik sahaja dilahirkan.

Perkara yang paling menarik tentang produk ini ialah ianya menjadi pilihan ibu-ibu di Malaysia termasuklah Nad juga. Selalunya Nad gunakan untuk ruam lampin memandangkan tiada masalah ekzema pada bayi.

Disini Nad kongsikan beberapa gambar ekzema pada bayi dan kesan selepas amalkan Herbal Blend.





Penting untuk kita merawat bayi kena ekzema kerana jika tidak dirawat, ekzema akan menjadi teruk dan boleh menyebabkan keseluruhan kulit terjejas. Jangan tak tahu ye, jika rawatan ekzema pada bayi tidak dilakukan secepatnya, ia bakal mengundang penyakit buah pinggang.

Kini, anda sebagi ibu tidak perlu risau lagi dengan masalah ekzema pada bayi. Kita dah ada penawar untuk ekzema yang mujarab dan selamat untuk bayi.



Sebelum Nad terlupa, krim ekzema ini sesuai untuk digunakan seisi keluarga juga. Lebih cepat anda bertindak, lebih cepat anda akan merasakan kesannya. Hubungi Nad untuk sebarang pertanyaan.

NAD 
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com





No comments:

Powered by Blogger.