HILANGKAN MIGRAIN DENGAN CEPAT TANPA UBAT TAHAN SAKIT

12:33:00


ADAKAH ANDA SELALU MENDAPAT SERANGAN 

MIGRAIN?




Nad mengaku yang pernah ada MIGRAIN yang KRONIK. Kronik macam mana tu? Kronik sangat sehingga Nad tak mampu nak bangun berjalan dan tak mampu juga untuk tidur. Terlalu sakit rasa macam nak pecah kepala.

Pernah juga terpaksa drive semasa migrain kerana perlu bekerja dan ia memang pengalaman yang tidak dapat Nad lupakan. Kesian anak-anak bila Nad mendapat migrain kerana Nad terpaksa abaikan mereka sekejap.

Kadang-kadang termarah anak kerana mengganggu Nad ketika sakit migrain. Ya Allah, rasa bersalah sangat dengan mereka.

Nad cuba bertahan supaya tidak mengambil pil tahan sakit tetapi akhirnya Nad mengalah. Akibat dah tak tahan sangat, Nad ambil juga sebiji. Alhamdulillah, memang dapat tidur lena tetapi migrain itu datang kembali. Ini bermakna ubat tahan sakit itu cuma melegakan sebentar sahaja.

Nad cuba berikhtiar pula dengan suplimen Shaklee. Nad ambil SET MIGRAIN SHAKLEE dimana dalam set ini mempunyai 4 jenis produk iaitu VIVIX, B COMPLEX, OSTEMATRIX dan OMEGA GUARD.


Nampak banyak pulak nak telan tapi takpelah asalkan boleh kembali bebas migrain. Nad cuba konsisten untuk 3 bulan. Pernah juga sesekali datang migrain tu tapi tidak seteruk sebelum ni.

Yang lagi menakjubkan, kalau dulu kekerapan migrain adalah seminggu 3 kali tetapi sekarang sebulan mungkin 2 atau 3 kali sahaja. Itupun dalam keadaan sakit yang sedikit.

Bersyukur sangat kerana masalah besar Nad dah hamper selesai. Hanya mereka yang pernah alami sakit migraine ini sahaja pernah rasai kesakitannya.

Anda mungkin ingin tahu dengan lebih lanjut mengenai SET MIGRAIN SHAKLEE ni kan? Boleh baca info yang Nad kongsikan ini.


MANFAAT SET MIGRAIN


1) Membuatkan tidur lebih nyenyak

2) Mengurangkan stress

3) Membuatkan badan lebih bertenaga

4) Melancarkan peredaran darah


Semoga dengan apa yang Nad kongsikan ini dapat memberikan manfaat kepada anda. Nad juga ingin bantu anda untuk hilangkan migrain.

Nad tahu, ramai yang sedang mencari penawar migrain ini. Bagi Nad, produk migrain Shaklee ini memang lain dari yang lain

. Anda perlu cuba dulu dan rasailah kesannya yang super duper best.
Berminat? Hubungi Nad sekarang.

FAST ACTION FAST RESULT


NAD

CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545


prop2102@gmail.com





No comments:

Powered by Blogger.