PELUANG BISNES ONLINE UNTUK STUDENT UNIVERSITI CARI DUIT LEBIH

13:39:00

As salam..

Kak Nad terpanggil untuk kongsikan dengan adik-adik mengenai satu peluang bisnes online untuk student universiti sehingga mampu tampung yuran perbelanjaan belajar. Bisnes online yang Kak Nad maksudkan ialah bisnes Shaklee.


Kak Nad sendiri dah cuba perniagaan online ini dan hasilnya memang sangat memberangsangkan. Sebab itulah Kak Nad nak bantu pelajar-pelajar kolej dan universiti untuk bersama-sama akak.


Kak Nad pun faham sangat situasi pelajar sekarang yang terpaksa ikat perut kerana duit pinjaman PTPTN tidak mencukupi. Ada yang tidak dapat pun pinjaman dan terpaksa minta duit ibu bapa.


Kak Nad dah rasa semua tu dan kalau boleh tidak mahu adik-adik pun alami perkara yang sama. Kalau asyikkan fikir tak cukup duit je, memang boleh ganggu belajar.

Sebab itulah Kak Nad mahu mengajak adik-adik student kolej dan university untuk buat bisnes online yang mudah ni. Adik-adik hanya perlu ada telefon bimbit  yang mempunyai data internet sahaja untuk permulaan.


APA YANG ADIK-ADIK AKAN DAPAT MELALUI BISNES SHAKLEE?


1) UNTUNG RUNCIT

Jika adik mendaftar sebagai ahli Shaklee, adik akan layak membeli setiap barangan dengan harga diskaun yang super bajet.  Adik akan jual setiap barang tersebut dengan harga sebenar dan keuntungan runcit akan diperolehi di situ. Jangan tak tahu ye, untung runcit sahaja dah boleh tampung duit makan seminggu.




2) UNTUNG BONUS

Selain untuk runcit, adik juga layak untuk mendapat untung bonus dimana point terkumpul adik akan dikira setiap bulan dan akan ditukarkan kepada CASH BONUS. Menarik kan?



3) BONUS KERETA

Kak Nad tahu, adik mesti suka bila cakap tentang kereta kan? Mestilah semua orang ada impian nak beli kereta. Kak Nad sendiri dah rasa bonus kereta yang Shaklee bagi dan akak gunakan untuk beli kereta impian.  



Mana tahu rezeki adik nak dapat bonus kereta, bolehlah bawa kereta semasa belajar. Duit minyak boleh guna untung runcit dan bonus yang dapat tu. Berbaloi sangat-sangat.


Disini Kak Nad nak kongsikan satu video bagaimana akak ni buat bisnes online Shaklee untuk bayar duit sewa rumah.



Jadi, jangan tunggu lama-lama sehingga masalah duit adik tu berlarutan. Kak Nad berani jamin yang bisnes online Shaklee ini langsung tidak akan menganggu masa belajar adik.

Dalam team Kak Nad pun ada ramai student universiti yang buat bisnes online Shaklee dan mereka gunakan duit bonus tersebut untuk belajar. Ada yang dah mampu bagi duit belanja kat mak ayah tau.

Kak Nad tahu, adik-adik pun ada impian masing-masing terutamanya untuk mak ayah. Nak tunggu apa lagi? Jangan berlengah untuk hubungi Kak Nad dan akak akan bantu adik-adik untuk buat bisnes Shaklee secara online ini.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
Prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.