KAEDAH RAWATAN ALTERNATIF FIBROID TANPA PEMBEDAHAN

12:50:00
Hari ni Nad mahu kongsikan mengenai kaedah rawatan alternatif fibroid tanpa perlu lalui pembedahan. Alhamdulillah setakat hari ini, Nad masih bebas daripada masalah fibroid dalam rahim.

Tapi Nad mempunyai pengalaman melihat sepupu rapat yang terpaksa jalani pembedahan untuk membuang fibroid. Pada mulanya beliau hanya menyedari bahawa haidnya keluar secara berlebihan dan adakalanya disertai dengan rasa sakit senggugut.


Beliau sangkakan hanya perkara biasa tetapi selepas jalani pemeriksaan, doktor mengesahkan mempunyai ketumbuhan fibroid dalam rahim. Saiz fibroid itu juga agak besar iaitu lebih 5cm.

Fibroid ni sebenarnya ialah bengkak jenis pepejal di bahagian rahim wanita. Fibroid jarang menganggu kitaran haid dan kerana itulah kehadirannya jarang untuk dikesan.

Fibroid memang boleh menganggu kesuburan jika ia menutup bukaan tiub fallopio. Kes ini sama yang terjadi kepada sepupu Nad. Beliau dah berkahwin hampir 4 tahun tetapi masih belum dikurniakan cahaya mata.

RAWATAN KETUMBUHAN FIBROID DI HOSPITAL

Kebanyakan ketumbuhan fibroid perlu menjalani pembedahan supaya ia dapat membantu kesuburan wanita. Ada juga yang terpaksa dibuang rahim kerana masalah fibroid.

Seperti sepupu Nad ni, beliau nekad mengambil keputusan untuk membuang fibroid secara pembedahan kerana telah lama menanggung sakit.

RAWATAN ALTERNATIF FIBROID TANPA PEMBEDAHAN

Nad agak terlewat untuk memberi cadangan kepada sepupu memandangkan ketika itu Nad masih belum menjadi pengedar Shaklee,

Oleh itu, Nad tidak mahu korang juga mengalami situasi yang sama seperti beliau yang perlu jalani pembedahan untuk membuang fibroid.

Nad ingin cadangkan kepada mereka yang mempunyai fibroid di uterus untuk mengamalkan VIVIX Shaklee setiap hari. Kepada yang belum tahu, VIVIX ni mempunyai kandungan antioksidan yang tinggi dimana ia dapat membantu merencatkan pertumbuhan fibroid.

Dah terlalu ramai yang berjaya cuba rawatan kecutkan fibroid selepas minum VIVIX setiap hari dan tidak perlu lagi jalani pembedahan. Sepupu Nad juga mengambil VIVIX selepas pembedahan buang fibroid dan Alhamdulillah kini beliau dah boleh hamil.

Disini Nad kongsikan beberapa testimoni mereka yang telah berjaya kecutkan fibroid dan cyst dalam rahim dengan amalkan rawatan alternatif VIVIX ini.



Jika korang juga mempunyai masalah fibroid dalam rahim, jomlah cuba Vivix dahulu. Lebih cepat korang bertindak, maka lebih cepatlah akan terasa kesannya.

Hanya perlu minum sesudu sehari sahaja untuk dapatkan kesan yang hebat. Boleh hubungi Nad bila-bila masa sahaja.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com








No comments:

Powered by Blogger.