MENAIKKAN HB RENDAH DAN EFEK HB RENDAH

15:47:00
Sering keletihan, mudah berasa penat dan mengantuk semasa hamil adalah tanda-tanda awal hb rendah. Hb rendah disebabkan oleh darah kita tidak mengandungi cukup sel darah merah dan ini sangat merbahaya untuk ibu hamil.


Nad pernah alami Hb rendah semasa hamil anak pertama. Masa tu biasalah baru anak pertama kan, semuanya macam tak tahu. Makan vitamin pun asyik skip je.

Hb rendah akibatnya adalah kepada bayi dalam kandungan kerana sel darah merah tidak dapat bawa cukup oksigen kepada bayi. Lagi satu, efek hb rendah kepada ibu hamil iaitu ibu akan kelihatan tidak bermaya dan asyik letih sahaja.

Nad bertuah semasa hamil anak ketiga ni, dapat amalkan suplimen Shaklee. Nad memang konsisten dengan suplimen untuk naikkan HB dan memang tidak skip langsung. Kesannya, Hb tidak pernah kurang daripada 12g/dL dan pernah mencecah sehingga 14g/dL. Alhamdulillah.


Nad memang sangat menjaga Hb ketika mengandung kali ketiga. Almaklumlah dah umur 30 an kan, mestilah semua kena jaga. Banyak juga risiko bila hamil di umur 30 keatas, hihi.

Hb rendah semasa mengandung memang nampak biasa sahaja tapi jangan main-main ye kerana ia boleh menyebabkan bayi berisiko untuk lahir tidak cukup bulan. Selain itu, ibu anemia akan berkemungkinan besar mengalami pendarahan semasa bersalin.

Disini Nad nak kongsikan cara terbaik untuk naikkan Hb semasa hamil iaitu dengan amalkan SET HAMIL SHAKLEE. Nad tak kata ia berkesan 100% tetapi Nad sendiri pernah cuba dan apa yang Nad kongsikan ini adalah berdasarkan pengalaman sendiri.

Dalam set ini ada 5 jenis produk suplimen naikkan Hb rendah iaitu Vitalea, B Complex, Vitamin C , Ostematrix dan ESP. Nad memang ambil kesemuanya dan yang berbaloinya set ini tahan penggunaan lebih daripada 2 bulan tau.




Alhamdulillah, sehingga kandungan mencecah 9 bulan pun, Hb masih tinggi dan ingat lagi HB terakhir sebelum bersalin ialah 12.5 g/dL.

Itulah yang Nad teringin sangat nak bantu ibu-ibu hamil bagi naikkan HB rendah dengan amalkan set ini.  Set naikkan Hb ini betul-betul menarik hati Nad sendiri dan Nad memang cadangkan kepada rakan-rakan sekerja untuk ambil set ini.

Nad ingin jemput korang juga untuk cuba set naikkan Hb ni dan cubalah amalkan dengan konsisten. Serius korang akan rasa sangat berbaloi bila amalkannya setiap hari. 

Hubungi Nad jika ingin dapatkan set ini sekarang. Nad akan bantu dengan berikan cara pemakanan set ini untuk naikkan Hb rendah.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com

Jom baca :












No comments:

Powered by Blogger.