JOM CUBA UBAT STROKE PALING SELAMAT NI

16:08:00

Di Malaysia, dilaporkan seorang daripada setiap enam orang berisiko menghidapi strok

Wow...memang bahaya sunguh strok ni sebab ia menyerang kita tidak mengenal usia. Nad pernah tonton rancangan TV mengenai seorang wanita muda yang berusia awal 30an yang diserang strok. Ia berpunca daripada masalah darah tinggi yang dihidapinya.

Strok ni kalau korang nak tahu, ia akan menyerang secara tiba-tiba dan hanya beberapa minit sahaja. Jangan tak tahu ye, seorang PEMARAH berisiko terkena strok juga.



Lagi satu, mereka yang mempunyai MIGRAIN juga berisiko untuk mendapat strok. Jadi, cuba elakkan daripada stress selalu dan banyakkan berfikiran positif.

Jika korang mempunyai penyakit darah tinggi, sebaiknya tonton dulu video ni sebab ada cara yang ditunjukkan oleh Encik Fahmi untuk kembali sihat daripada darah tinggi.

Ubat Darah Tinggi? Apa Laki Ni Buat Untuk Turunkan Tekanan Darah from iReach HD on Vimeo.


RAWATAN STROK DI HOSPITAL

Pesakit strok akan melakukan terapi di hospital bagi memulihkan kembali anggota badan yang terkena strok. Kebanyakan mereka ramai yang sukar bergerak dan pertuturan tidak jelas.

SUPLIMEN STROKE YANG PALING SELAMAT

Disini Nad ingin cadangkan kepada anda yang mempunyai strok untuk cuba VIVIX Shaklee. Vivix ni bukan calang-calang suplimen kerana ia mempunyai kandungan antioksidan yang sangat tinggi.

Disini Nad akan tunjukkan beberapa testimoni mereka yang berjaya pulih daripada strok selepas amalkan VIVIX





VIVIX akan membantu memulihkan sel saraf yang rosak dan pada masa yang sama akan melindungi sel saraf daripada rosak kembali.

Bagi Nad memang VIVIX adalah pilihan tepat sebagai UBAT STROKE PALING SELAMAT. Jangan tunggu sehingga strok itu menjadi semakin kronik dan tidak pulih kembali


Jika anda nak order, boleh terus hubungi Nad. Pilihan terletak di tangan anda sekarang.


NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com

Ingin membuat pembelian secara online menggunakan debit kad? Klik sini



No comments:

Powered by Blogger.