CARA MERAWAT KANSER KULIT YANG ANDA PERLU TAHU

10:01:00
Ramai yang tidak tahu bahawa kita boleh mencegah kanser dengan lebih awal. Nak tahu bagaimana caranya? Teruskan membaca sehingga habis ya..

Nad sendiri pun tidak berapa familiar mungkin kerana terlalu jarang kita mendengar orang mendapat kanser kulit. Ini mungkin kerana, ramai dah tahu cara merawat kanser kulit dengan lebih awal.


BAGAIMANA SESEORANG ITU DAPAT MENGENALPASTI TANDA-TANDA KANSER KULIT?

Nad rasa, pertama sekali sebelum kita tahu rawatan untuk kanser kulit, sebaiknya kita kenalpasti dahulu tanda-tanda kanser kulit.

1) Ada benjolan kecil dalam bentuk bintik hitam seperti tahi lalat. Benjolan ini berkilat dan berwarna pucat berbanding warna asli kulit anda.

2) Adanya bintik merah pada kulit seperti bekas gigitan nyamuk.

3) Rasa gatal yang berpanjangan pada kulit.


CARA MERAWAT KANSER KULIT SECARA ALTERNATIF YANG ANDA PERLU TAHU 

Jika melalui kaedah perubatan moden, rawatan kanser kulit ialah dengan melakukan pembedahan melalui laser diikuti dengan kemoterapi dan radiasi.

Jika anda memilih untuk melakukan rawatan alternatif kanser kulit, Nad cadangkan anda amalkan satu sudu sehari VIVIX. Vivix ini adalah suplimen yang mempunyai kandungan resveratrol yang tinggi dimana ia bertindak sebagai antioksidan dalam membantu memusnahkan sel-sel kanser.

Vivix hanya dibuat daripada tumbuh-tumbuhan yang kaya dengan antioksidan iaitu Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu. Gabungan istimewanya berasaskan daripada Anggur Muscadine, menggunakan proses ekstrak berpaten.



Disini Nad akan tunjukkan beberapa testimoni mereka yang telah kembali pulih setelah mendapatkan rawatan kanser dengan VIVIX.

Bengkak di kelenjar semakin surut dan badan bertenaga
100 % dah bebas daripada kanser paru-paru


Kembali sihat selepas amalkan VIVIX

Dah baca semua testimoni di atas? Nad yakin pastinya anda semua teruja dan ingin dapatkan VIVIX dengan segera.

Jangan anggap suplimen Shaklee ni sama dengan produk lain kerana ianya langsung tidak sama. Serius anda tidak akan menyesal selepas amalkan VIVIX ini.

Rasailah perbezaannya sendiri selepas konsisten minum VIVIX ini. Boleh terus hubungi Nad bagi dapatkan info lanjut mengenai produk ini.


NAD

CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545

No comments:

Powered by Blogger.