PENGALAMAN RAWATAN DEMAM CAMPAK PADA KANAK-KANAK

11:43:00
Terlambat pula Nad kongsikan kisah anak-anak terkena demam campak. Rasanya dah 2 bulan berlalu.

Permulaannya, hanya Auni sahaja yang terkena demam campak. Nad tak sangka pula biji-biji air yang keluar kat badan Auni tu ialah biji demam campak. Selepas 3 hari rasanya Nad tengok auni tergaru-garu, Nad hanya sapu herbal blend sahaja.

Tengok-tengok, makin bertambah biji air tersebut. Yang peliknya, Auni langsung tak demam, itu yang buat Nad rasa bukan simptom demam campak.

Walau bagaimanapun, Nad tetap bawa auni pergi ke klinik untuk pemeriksaan. Doktor pun macam tak sure juga sama ada Auni terkena demam campak atau hanya gatal biasa. Kerana simptom utamanya ialah demam panas tapi Auni tak demam pulak. Doktor kata, mungkin sistem imun Auni tinggi dan itulah tak demam.

Balik je rumah, Nad teruskan sapu Herbal Blend ke seluruh badan Auni dan mandikan Auni dengan Basic-H.

Tujuan mandikan dengan Basic-H adalah untuk kurangkan rasa merenyam gatal-gatal kat badan tu. Untuk suplimen makan pula, Nad beri Nutriferon dan Omega Guard.

Kebaikan Nutriferon Shaklee


Alhamdulilah tak sampai seminggu, memang Auni totally sihat. Dah takde biji-biji melepuh yang keluar.

Demam campak ni memang tak sah kalau tak berjangkit kan? 3 hari lepas tu, Irfan pulak demam dan keluar biji-biji cecair yang lebih besar daripada Auni.

Perh..yang ni memang sahih dah kena DEMAM CAMPAK. Disebabkan dah ada pengalaman rawatan demam campak yang berlaku pada Auni, Nad tak menggelabah sangat. Nad tetap bawa juga Irfan ke klinik untuk pemeriksaan.

Irfan hanya demam 2 hari sahaja dan seterusnya adalah masa untuk tunggu semua biji-biji cecair itu keluar sehingga ke kaki. Perkara yang sama Nad lakukan ialah sapu seluruh badan dengan Herbal Blend dan mandikan dengan Basic-H. Untuk kuatkan imun pula, mestilah Nutriferon dan Omega Guard.

2 minggu selepas Irfan sembuh, Alya pula berjangkit dengan demam campak. Nasib baik ada anak 3 orang je..hahaha...

Serius Nad berada di fasa yang sangat bertenang di saat Alya yang baru berusia 10 bulan dapat demam campak. Rawatan demam campak yang sama di amalkan pada Alya.

Tetapi kali ni untuk Alya agak special sebab Nad sapu juga VIVIX ke seluruh badan Alya.  ( NI kaedah cuba jaya sebenarnya). Memang berlumuran dengan warna merah vivix la satu badan.

Sangat ajaib dan kuasa ALLAH, tak sampai satu jam je, biji-biji demam campak tu kering. Sungguh hebat kuasa resveratrol dalam Vivix ni.

Since Alya masih fully disusukan dengan susu ibu, Nad yang ambil Omega Guard, Vitamin C dan Nutriferon supaya dapat disalurkan melalui susu ibu dan secara tak langsung dapat kuatkan imun Alya

Hampir sebulan lebih juga lah Nad jalankan rawatan demam campak kanak-kanak di rumah. Bagi Nad, semua ni ada hikmahnya kerana Nad sendiri dah ada pengalaman yang boleh dikongsi dengan korang.

Kesimpulannya, ini adalah senarai suplimen yang Nad gunakan untuk rawatan demam campak kanak-kanak :

2) Herbal Blend
3) Basic H
4) Omega Guard

Inilah Set Demam Campak yang Nad berikan untuk anak-anak




Testimoni Nutriferon untuk demam campak 

Anak-anak yang kerap batuk dan selsema sangat digalakkan ambil Omega Guard

Kepada ibu-ibu yang mempunyai anak-anak demam campak juga, Nad syorkan cubalah rawatan demam campak kanak-kanak. Ianya adalah sangat selamat dan bebas bahan kimia merbahaya

Boleh hubungi Nad untuk sebarang konsultasi mengenai rawatan demam campak secara alternatif ni..

NAD 
CALL/SMS/WHATSAPS 019-2639545
prop2102@gmail.com

Nak buat pembelian secara online? Boleh klik sini






No comments:

Powered by Blogger.