KEMBALI SIHAT SELEPAS MENJALANI RAWATAN KANSER PARU-PARU DENGAN KONSISTEN

16:34:00


Kanser paru-paru adalah punca utama kematian di  kalangan lelaki dan wanita di Amerika Syarikat.

Nad ada terbaca di artikel sebuah majalah, salah satu punca kanser paru-paru ialah disebabkan pencemaran udara. Korang pun tahu kan bagaimana tahap pencemaran di negara kita ni. Pencemaran udara bukan sahaja memberikan risiko kepada alam sekitar tetapi kita juga mendapat kesan buruknya.

Sekarang ni, Nad tengok ramai yang mempunyai batuk berpanjangan. Ada yang berbulan-bulan dan bertahun-tahun. Sebaiknya pergilah dapatkan rawatan doktor terlebih dahulu sebelum mendapatkan rawatan alternatif yang lain.


Jika batuk berpanjangan atau berdarah, ini bermakna kanser sudah berada di tahap tiga atau empat. Sebenarnya tidak ada apa yang boleh dilakukan ketika ini kerana kebanyakan pesakit akan sakit apabila mendapat rawatan,

Ramai yang menolak untuk dapatkan rawatan kanser paru-paru  dan ini menjadi punca kematian nombor 1 di asia. Dan kajian juga menunjukkan lebih ramai wanita mati akibat kanser paru-paru berbanding kanser payudara, uterus dan ovari.

Pendapat Nad, diagnos awal penyakit itu sangat penting. Berjumpalah doktor secepatnya supaya rawatan kanser paru-paru boleh diberikan seawalnya.

RAWATAN KANSER PARU-PARU DI HOSPITAL

Ada 2 jenis rawatan kanser paru-paru yang selalu doktor jalankan di hospital iaitu :

1) Pembedahan membuang tisu kanser

2) Kemoterapi

RAWATAN KANSER PARU-PARU SECARA ALTERNATIF

Nad bukan tidak bersetuju dengan semua rawatan ini tetapi sejujurnya sendiri rasa rawatan kanser paru-paru di hospital memang menyakitkan..

Oleh sebab itu, Nad serius nak bantu pesakit kanser paru-paru untuk cuba rawatan kanser paru-paru secara alternatif ini.

Rawatan kanser paru-paru ini hanyalah dengan mengamalkan VIVIX Shaklee sahaja setiap hari dengan konsisten.

Kelebihan Vivix untuk pesakit kanser paru-paru ialah :

Kaitan Vivix dan Kanser


BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU PESAKIT KANSER PARU-PARU

1) Ia merupakan reseveratrol dimana itu adalah antioksidan yang kuat yang dapat melindungi sel baik daripada dirosakkan oleh sel kanser.

2) Kandungan resveratrolnya mampu menyekat sel kanser daripada merebak dan mencetuskan proses mematikan sel.

3) Kandungan buah eldelberry didalamnya bertindak membantu mengurangkan pembengkakan saluran pernafasan dan mengurangkan ketidakselesaan akibat batuk.

4) Membantu membaiki sel yang rosak semasa kemoterapi dan membantu sesi pemulihan pesakit

5) Memberi tenaga kepada pesakit kanser paru-paru

TESTIMONI KANSER DAN VIVIX

Disini Nad kongsikan beberapa testimoni mereka yang telah kembali sihat daripada kanser setelah amalkan VIVIX Shaklee.








Jika anda sedang jalani kemoterapi, sangat digalakkan mengambil VIVIX kerana VIVIX akan bantu lindungi sel-sel baik daripada termusnah juga.


Setakat ini, Nad memang mendapat order yang bertalu-talu daripada mereka yang mempunyai kanser dan ingin kembali sihat dengan VIVIX.

Nad tidak menghalang anda untuk jalani rawatan kanser paru-paru di hospital tetapi tidak salah sekiranya mencuba rawatan alternatif sekali kan?

Vivix adalah pilihan terbaik anda buat masa ini. Jika anda berminat untuk dapatkannya, boleh SMS sekarang ke nombor ini 019-2639545 (NAD).

Klik disini jika anda memilih untuk membuat pembelian terus secara online dengan menggunakan kad debit.



Berminat untuk mendaftar sebagai ahli dan mulakan perniagaan Shaklee sendiri? Boleh hubungi 

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com










No comments:

Powered by Blogger.