SEDANG MENCARI RAWATAN SAKIT PINGGANG SELEPAS BERSALIN?SAYA ADA PENYELESAIANNYA

05:59:00




Hampir 99% ibu-ibu akan mengalami sakit pinggang selepas bersalin. Ada yang alami sakit pinggang belakang sejak mengandung sehinggalah selepas bersalin.

Sakit pinggang bukanlah penyakit yang JARANG terjadi malah terlalu ramai orang ada sakit pinggang belakang tidak kira jantina.

Ramai yang berpendapat, punca sakit pinggang selepas bersalin disebabkan mengambil epidural ketika bersalin. Tetapi menurut kajian, tiada bukti yang menunjukkan bahawa bersalin secara normal tanpa suntikan epidural juga bebas daripada sakit belakang pinggang.

PUNCA SAKIT PINGGANG BELAKANG SELEPAS BERSALIN

1) Sewaktu hamil, bayi dan rahim yang membesar boleh menekan saraf-saraf dalam rongga pelvis dan ini menyebabkan sakit belakang berlarutan sehingga selepas bersalin. Malah proses tulang belakang untuk kembali ke bentuk asal selepas bersalin itulah yang menyebabkan sakit belakang.

2) Postur badan yang tidak betul

3) Kurangnya senaman dan ini menyebabkan tulang belakang menjadi keras dan tidak fleksibel

4) Otot perut dan belakang yang lemah

5) Cara kerja yang tertumpu kepada satu posisi sahaja.

6) Cara mengangkat barang berat yang tidak betul

 Nad sendiri mengalami sakit pinggang selepas bersalin dan kesannya terasa sangat kuat sehingga ke 6 bulan usia bayi. Bukan sahaja sakit pinggang belakang malah terasa juga sakit tulang pingggul.

Nad tidak mengambil sebarang ubat tahan sakit, kununnya mampu bertahan. Tetapi akhirnya Nad mengalah kerana terlalu sakit belakang. Tetapi itu tidak bermakna Nad mengambil pain killer ye..

Kalau nak tahu, Nad hanya ambil suplimen Shaklee sebagai rawatan sakit pinggang. Produk yang Nad ambil ialah :

1) Vivix

2) Omega Guard

3) Ostematrix

4) B Complex



Bukan mudah untuk hilangkan sakit pinggang selepas bersalin, tetapi alhamdulillah..memang terasa semakin berkurang dan akhirnya sakit pinggang belakang itu hilang dengan sendirinya.

Bukan Nad seorang sahaja yang merasai perbezaan selepas amalkan suplimen ini, anda boleh tengok video di bawah ye.


BAGAIMANA SUPLIMEN INI MEMBANTU?

1) Mengekalkan kesihatan saraf dan memelihara saraf

2) Mengurangkan rasa sakit belakang

3) Mengatasi masalah pereputan tulang

4) Memastikan tulang lebih padat bagi menampung berat badan

5) Mengurangkan simptom sakit sendi

6) Memelihara sendi


Anda berada di tempat yang betul untuk menemukan penyelesaian terhadap rawatan sakit pinggang selepas bersalin. Nad berani jamin, jika anda konsisten dengan suplimen ini, insyaALLAH hidup anda akan berubah. Tiada lagi sakit belakang yang mengerikan.

Kini, anda tidak perlu risau lagi dan menanggung kesakitan sakit tulang belakang. Boleh hubungi nad untuk info lanjut dan terus membuat pesanan

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com






No comments:

Powered by Blogger.