PENCUCI MUKA UNTUK PUTIHKAN KULIT SEHINGGA TIDAK PERLU BERMEKAP TEBAL LAGI

Akhirnya Nad dah jumpa pencuci muka untuk putihkan kulit tanpa Nad perlu tepek bedak tebal-tebal lagi, hihi. Jangan tak percaya ye,pencuci muka ni boleh tahan penggunaan lebih dari 6 bulan.


Nak tahu Nad guna pencuci muka jenis apa?

 Semestinya Nutriwhite Shaklee. Sebenarnya dulu agak ragu-ragu nak guna juga memandangkan "harga" yang kununnya macam MAHAL. Tapi sekarang serius rasa sangat rugi sebab dari dulu lagi tak guna pencuci muka untuk putihkan kulit ini.

Kalau kawan-kawan nak tahu, pencuci muka Nutriwhite ni sesuai digunakan di siang hari ataupun di waktu malam. Yang paling bestnya, kita hanya perlu letak sedikit sahaja di hujung jari tetapi buih sabunnya boleh melitupi seluruh muka.

Pencuci muka Nutriwhite ini mendapat rumusan daripada para saintis dan pakar penjagaan kulit di Jepun dan Amerika Syarikat. Ia terdiri daripada campuran nutrien yang dipilih daripada 16 buah negara yang berlainan. Hebat kan?



Selain itu, pencuci muka Nutriwhite Shaklee juga diperkaya dengan Vitamin C bagi menghasilkan kecerahan kulit dan membantu melicinkan permukaan raut wajah agar lebih segar dan bersinar.


Nad memang pengguna tegar pencuci Nutriwhite sejak 2 tahun ini. Sebelum ini Nad hanya menggunakan pencuci biasa sahaja dan akibatnya kulit macam makin kering dan teruk. Tak berseri pun ye juga..hihi.

Sepanjang Nad guna pencuci muka Nutriwhite ini, Nad dapat rasakan :

-Kulit semakin cerah
-Kulit tidak berminyak
-Jeragat semakin pudar
-Parut jerawat semakin hilang
-Jerawat jarang sekali muncul

Oleh sebab itulah Nad memang cadangkan kepada kawan-kawan yang ingin mencerahkan kulit wajah, cubalah gunakan pencuci muka Nutriwhite ini. 

Nad berani jamin yang kalian pasti akan repeat penggunaanya berkali-kali kerana kesannya memang sangat superb. Kulit akan terasa sangat licin dan cerah.

Nad yakin pelaburan dengan mengamalkan pencuci muka Nutriwhite ini berbaloi kerana tidak perlu berbelanja lebih untuk dapatkan satu produk yang setanding dengan jenama yang mahal.

Jika anda memerlukan pencuci muka untuk putihkan kulit ini, apa kata terus hubungi Nad. Nad sendiri akan memberikan konsultasi secara percuma seumur hidup kepada anda. 

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com





No comments:

Powered by Blogger.