RAWATAN PENYAKIT AUTOIMUN SEHINGGA TIDAK PERLU MAKAN STEROID LAGI

05:01:00

" Ibu, ibu janganlah menangis. Saya yang sakit. Saya tak menangis Allah uji saya. Saya redha"

Menitik satu persatu air mata ibu..
Siapa mampu melihat anak yang dikandung menjadi semakin lemah setiap hari..

Kisah ini yang Nad nak kongsikan dengan anda semua..


Kisah Ismail, anak muda berusia 25 tahun yang mempunyai semangat sangat kuat. Tidak disangka, di usia muda lagi beliau telah mendapat penyakit SLE ataupun penyakit autoimun

Penyakit autoimun ini terjadi kerana antibodi menyerang tubuh sendiri. Penyakit autoimun akan merosakkan organ dalaman termasuk ginjal. Apabila ginjal gagal berfungsi, maka toksin dalam badan akan bertambah. Maka, badan akan menjadi semakin lemah dan tidak bermaya.

Disebabkan kondisi Ismail yang semakin kronik akibat ginjalnya yang telah rosak, doktor mencadangkan supaya beliau jalani dialisis.

Ismail FOBIA dengan dialisis...!!!

Macam-macam cerita beliau dengar tentang keburukan dialisis..Ada yang meninggal dunia selepas jalani dialisis dan ada yang menjadi semakin teruk selepas dialisis.

Akhirnya, entah macam mana ibu Ismail boleh tergerak hati untuk cuba berikan Vivix kepada Ismail. Itu pun beliau beli hasil duit sumbangan daripada kawan-kawan. 

Selepas seminggu, Ismail mula tunjukkan perubahan POSITIF. Badan beliau semakin bertenaga dan boleh berjalan sendiri tanpa perlu dipapah. Kalau dulu, Ismail kerap demam tetapi sekarang beliau jarang sekali demam.

Ismail amalkan Vivix hampir 20 botol Vivix sebagai salah satu rawatan alternatif penyakit auto imunnya. Alhamdulillah, beliau tidak lagi bergantung kepada bantuan steroid 

Yang lebih menakjubkan, doktor cakap beliau tidak perlu untuk jalani dialisis kerana tahap kesihatan beliau menjadi semakin baik. Buah pinggang pun tiada masalah lagi.

Sehingga sekarang, Ismail masih amalkan Vivix setiap hari dan beliau akan terus konsisten dengan Vivix sehingga beliau yakin penyakitnya betul-betul sembuh.

Daripada kisah Ismail ini, memang terbukti Vivix adalah antioksidan terkuat di dunia dimana ia boleh membantu penyakit autoimun yang memang sukar untuk sembuh.




Ramai juga pesakit autoimun yang tidak menjangka boleh kembali sihat dan bertenaga selepas minum Vivix. Disini Nad tunjukkan testimoni yang 100% TULEN daripada pesakit SLE yang amalkan Vivix setiap hari.








Pencarian penawar penyakit autoimun telah berakhir kerana inilah rawatan penyakit autoimun yang terbaik selain amalkan STEROID dan DIALISIS. 

Jika anda berminat untuk dapatkan konsultasi mengenai Vivix, boleh terus hubungi Nad untuk maklumat lanjut. Anda mungkin tidak kenal Nad tetapi Nad serius ingin bantu anda. Hubungi Nad di nombor di bawah.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com




No comments:

Powered by Blogger.