4 SEBAB NAD BERSUNGGUH NAK KE AUSTRALIA

10:51:00

4 SEBAB NAD BERSUNGGUH NAK PERGI AUSTRALIA

Amboi..beria sungguh cik nad nak pergi Australia ye..

Sebenarnya bukan rombongan apa pun, cik nad cuma berhajat sangat nak bawa suami dan anak-anak pergi melancong ke Australia.

Ada 3 sebab kenapa cik Nad beria sungguh nak pergi Australia ni..jom baca satu persatu :

1) Nak tengok koala dengan real depan mata. Kawan Nad cakap, koala ni sangat comel dan suka tidur. 
Amboi..ni yang tak sabar nak pergi sana.




2) Nak tunaikan impian suami kerana suami saya memang nak sangat pergi sana .Beliau sendiri minta saya masukkan Australia sebagai destinasi idaman kami di dalam vision board


3) Bukan sahaja nak tengok koala dengan real,Nad juga teringin sangat nak tengok kanggaroo.Yang pastinya bukan di ZOO NEGARA MALAYSIA, hihi. Mesti anak-anak sangat suka.


4) Nad nak ambil pengalaman berada di negara orang. Sejujurnya jeles tengok kawan-kawan yang dapat travel dengan keluarga.

Antara kesemua sebab di atas, sebab yang paling kuat atau BIG WHY saya nak pergi ke Australia ialah kerana ingin menunaikan IMPIAN SUAMI.

Saya yakin dengan bonus Shaklee, saya dapat kumpul duit untuk melancong ke Australia. Alhamdulillah, setakat ini saya sudah membuang tabungan untuk melancong.

Nad juga dah survey harga tiket kesana dan tempat-tempat menarik untuk dilawati.

Doakan saya ye kawan-kawan. Tiada yang lebih membahagiakan saya selain dapat menunaikan impian orang lain.

Ha sebelum cik nad terlupa, kalau ada yang nak merasa juga bonus Shaklee ni, bolehlah join cik nad berbisnes.

Hubungi cik nad di 019-2639545 jika nak tahu dengan lebih lanjut mengenai bisnes Shaklee dan cara untuk memulakannya.

No comments:

Powered by Blogger.