BISNES PART TIME YANG BOLEH BUAT ISTERI TERBELI 3 BUAH RUMAH

04:34:00
Sekarang ini ramai yang memilih untuk jalankan bisnes part time bagi menampung keperluan harian. Mungkin ini disebabkan faktor ekonomi yang semakin meleset yang menyebabkan kekangan masing-masing dari segi kewangan.



Saya juga memilih untuk membuat bisnes Shaklee secara part time memandangkan saya bekerja sebagai sorang guru. Pada mulanya saya ingat bisnes part time ni boleh menampung bayaran untuk pengasuh anak-anak sahaja, tetapi rupanya saya dah boleh bayar duit kereta bulanan dan masih boleh buat simpanan.

Saya tak sangka, rupanya bukan saya sorang je yang dapat gunakan income bisnes Shaklee untuk selesaikan keperluan harian, tapi Puan Nana juga sama seperti saya. Nak tahu kisah Puan Nana?jom tonton video di bawah.



Nak Jana Pendapatan Online Untuk Bayar Sewa Rumah? from iReach HD on Vimeo.

Tentunya ramai yang ingat saya keluarkan modal yang banyak untuk bisnes Shaklee supaya dapat income yang banyak. Opsss...silap tu. Saya hanya bayar yuran keahlian seumur hidup iaitu RM79.50 untuk memulakan bisnes Shaklee.

Alhamdulillah, pilihan saya sangat tepat. Shaklee adalah bisnes yang saya boleh jalankan di rumah atau dimana-mana sahaja dan tidak mengganggu kerja hakiki.

Jika anda berminat untuk menjana pendapatan part time bagi menampung keperluan harian dan mampu beli 3 buah rumah, boleh hubungi saya sekarang. Pastinya saya boleh bantu anda untuk dapatkan income yang dingini.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.