5 SEBAB PERLU GUNA SET DETOKS SHAKLEE SEPANJANG PROGRAM DETOKS

04:43:00
Kerap kali saya diajukan dengan pertanyaan,

" Saya nak join detoks tapi tak nak guna SET DETOKS Shaklee, boleh ke?"


Sebenarnya memang boleh kalau nak berdetoks tanpa menggunakan SET DETOKS SHAKLEE tetapi hasilnya nanti pasti kurang memberangsangkan. Ini kerana setiap suplimen dalam set detoks shaklee mempunyai fungsi tertentu bagi membuang toksin dalam badan.


Saya tahu anda masih kurang percaya akan keberkesanan set detoks shaklee, boleh klik link video di bawah dan boleh lihat sendiri betapa berkesannya set detoks shaklee ini.

Cara Kuruskan Badan Dengan Betul Sambil Buang Toxin Dalam Badan from iReach HD on Vimeo.


Set Detoks Shaklee terdiri daripada 5 jenis suplimen yang mempunyai fungsi tertentu. Pastinya kekurangan salah satu suplimen ini dalam program detoks akan menjejaskan hasilnya. Disini saya nak sharekan fungsi setiap suplimen di dalam Set Detoks Shaklee.

Vivix merupakan antioksidan yang kuat dan sangat membantu untuk proses detoks didalam darah. Ia akan mengembalikan tenaga yang hilang sepanjang sesi berdetoks

Badan yang bertoksin akan penuh dengan asid dan alfalfa akan bertindak balas dengan asid ini dan menukarkannya kepada alkali. Ia juga membantu untuk pengurangan berat badan.

Herb lax akan melawaskan pembuangan air besar dan sangat membantu membersihkan kolon daripada toksin.

Peppermint Ginger Plus membantu untuk membuang angin di dalam badan dan membantu dalam proses pembuangan air besar.

Dtx Complex akan membantu dalam proses detoks hati dan pada masa yang sama ia akan menambahkan keserian wajah.


Alhamdulillah setakat ini dah semakin ramai yang mendapat kesan positif selepas menggunakan SET DETOKS Shaklee. Saya sendiri pun memilih untuk berdetoks cara Shaklee kerana sangat mudah dan hasilnya pun sangat memuaskan.

Shaklee sendiri telah berikan plan pemakanan dan saya hanya perlu menyediakannya sahaja. Jika anda berminat untuk menyertai program detoks ini bersama saya, saya sendiri akan berkongsi plan pemakanan itu dengan anda. Boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan konsultasi.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.