3 SEBAB KENAPA SAYA PILIH MENJADI AHLI SHAKLEE? KETAHUI KISAHNYA DISINI

10:39:00
Alhamdulillah,tahun ni dah 4 tahun saya menjadi ahli Shaklee dan berjaya membina empayar sendiri dalam perniagaan Shaklee.





Bila saya tengok video di bawah ni, rasa tergerak hati nak share kisah saya sepanjang menjalankan perniagaan Shaklee. Jom klik dulu video ni sebelum baca kisah saya seterusnya.




Pada mulanya saya hanya menjadi pengguna SET PENYUSUAN Shaklee tetapi setelah 2 tahun barulah tergerak hati untuk menjadi ahli Shaklee.

Nak tahu  kenapa saya pilih menjadi ahli Shaklee dan berjaya meneruskan sehingga 4 tahun? Saya ada 3 SEBAB UTAMA iaitu :

1) DAPAT BELI DENGAN HARGA AHLI



Semestinya sangatlah untung sejak saya mendaftar ahli Shaklee. Kalau dulu saya terpaksa beli dengan harga retail yang jauh lebih mahal. Bila dapat beli dengan harga ahli, tentunya saya dapat jimat dengan lebih banyak. Untuk pengetahuan semua, kos suplimen saya sekeluarga hampir mencecah RM1000 sebulan.


2) DAPAT BONUS SETIAP BULAN


Bab bonus memang saya tidak nafikan kerana setiap bulan Shaklee pasti membayar bonus saya. Ini kerana saya memlih untuk menjalankan perniagaan bagi menjana pendapatan sampingan. Almaklumlah, masa tu anak saya dah 2 orang. Semestinya pasti bertambah lagi perbelanjaan harian.

Pada mulanya bonus saya hanya RM73 tetapi setelah setahun berjaya mencecah 5 angka. Alhamdulillah kerana ianya berganda-ganda daripada gaji kerja hakiki saya, 


3) DAPAT BELI KERETA IMPIAN



Pada masa mula-mula saya pilih untuk menjalankan perniagaan Shaklee, saya tak tahu pun yang selain bonus bulanan, saya layak dapat bonus kereta.

Wow...lepas tahu tu, memang saya pulun habis-habisan untuk grab bonus kereta ni. Akhirnya selepas setahun, ia menjadi milik saya.

Shaklee bukannya memberi kereta kepada saya tetapi CASH setiap bulan untuk saya bayar duit kereta. Alhamdulillah akhirnya saya dapat juga beli kereta impian saya. Duit gaji kita simpan yeee...hihi..


Cukuplah rasanya saya share 3 sebab utama kenapa saya pilih untuk teruskan menjadi AHLI SHAKLEE dan menjalankan PERNIAGAAN SHAKLEE. Setelah 4 tahun, saya berjaya membina TEAM BINTANG saya yang mencecah hampir 1000 ahli di seluruh Malaysia.

Jika anda juga berminat untuk mendaftar ahli Shaklee dan mendapat bimbingan daripada saya bagi menjalankan perniagaan Shaklee, boleh terus hubungi saya .

NAD
CALL/SMS/WHATSAPSS 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.