PENGALAMAN PERTAMA BENGKAK KAKI KETIKA HAMIL

06:06:00
Pengalaman bengkak kaki ketika hamil memang suatu yang amat memeritkan. Saya teringat lagi ketika hamilkan anak pertama, baru sahaja usia kandungan mencecah 5 bulan, saya telah mendapat bengkak kaki yang agak teruk.

Setiap hari, selepas balik kerja mesti saya terpaksa berbaring sahaja kerana kaki akan sakit dan berdenyut-denyut akibat bengkak. Kadang-kadang nak pijak lantai pun sampai menangis kerana terlalu sakit.



Sehingga kandungan 9 bulan, saya terpaksa menanggung kesakitan bengkak kaki ini. Alhamdulillah, lega kerana selepas bersalin tiada lagi masalah bengkak kaki.

Sebelum saya teruskan perkongsian saya, jom kita tengok dulu video menarik ini mengenai Puan Ainul yang sangat bertenaga ketika hamil. Jeles tauuuu....



Ketika hamil kali kedua, masalah bengkak kaki saya hanya wujud di akhir-akhir kehamilan. Memang rasa bersyukur kerana ketika itu saya mempunyai seorang anak kecil lagi. Jika bengkak kaki saya kronik seperti hamilkan anak pertama dahulu, memang terabailah semua.

Kandungan ketiga...?Saya BEBAS dari bengkak kaki ketika hamil. Nak tahu rahsia...? Saya hanya mengamalkan tips-tips di bawah ini.


Antara tips yang tak pernah diabaikan ialah meninggikan kaki ketika tidur. Sejak awal kehamilan lagi saya dah mengamalkan cara ini. Nampaknya usaha saya ini berkesan kerana bukan sahaja tiada masalah bengkak kaki ketika hamil malah tiada kejang kaki setiap malam.

Selain itu, amalan pengambilan KALSIUM setiap hari juga membantu mengelakkan bengkak kaki ketika hamil. Setiap pagi, saya akan amalkan minum susu ESP yang kaya dengan kalsium dan sebelum tidur, saya akan mengambil 4-6 biji Ostematrix sebagai pelengkap kalsium saya setiap hari.


OsteMatrix ini bukan sahaja membantu mengurangkan bengkak dan kejang kaki malah proses pembuangan air besar pun menjadi sangat lawas

Saya juga tidak lupa mengamalkan minum PERFORMANCE DRINK setiap hari. Pada mulanya, saya hanya mengambil Performance Drink untuk membantu memberikan tenaga tetapi rupanya ia memberi kesan positif lain iaitu mengelakkan daripada kekejangan kaki. Memang sangat menarik kan...?

Saya selalu minum Perforamce Drink bersama dengan SET HAMIL Shaklee

Kepada ibu-ibu yang sedang mengalami bengkak kaki ketika hamil, boleh cuba mengamalkan segala tips dan cara yang saya kongsikan ini. Jika ada yang ingin mencuba Ostematrix, ESP dan Performance Drink, anda boleh hubungi saya kerana pastinya saya akan berikan konsultasi percuma seumur selepas anda menjadi pelanggan saya.



NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.