KANSER LIMFOMA TIDAK MENGENAL MANGSA,KETAHUI PENAWARNYA DISINI

18:23:00
Untuk pertama kalinya saya mendapat info mengenai kanser limfoma ini. Kanser limfoma tidak mengenal mangsa dimana ia akan menyerang golongan muda berumur 20-64 tahun. Kanser limfoma ini akan merendahkan sistem imun badan pesakit dan membuatkan pesakit tidak bertenaga.

Antara tanda-tanda mereka yang djangkiti kanser limfoma ialah :

1) Pembengkakan kelenjar limfa yang tidak sakit atau bengkak pada hati dan limpa

2) Demam berpanjangan

3) Hilang selera makan

4) Penurunan berat badan secara mendadak

5) Rasa keletihan dan tidak bertenaga

6) Ruam kulit dan kegatalan terutamanya di bahagian kaki

7) Berlaku pembengkakan di bahagian kelenjar limfa di bahagian tertentu

Kanser limfoma atau boleh juga dipanggil kanser darah ini terbahagi kepada dua jenis iaitu HODGKIN dan NON-HODGKIN. Namun, kedua-duanya menunjukkan simptom penyakit yang serupa tetapi yang lebih penting adalah rawatannya yang berbeza.

Antara rawatan yang selalu diberikan kepada pesakit kanser limfoma ini ialah PEMBEDAHAN. Tetapi. pembedahan ini terhad hanya kepada mereka yang masih berada di tahap 1. Kaedah ini akan menggunakan dos radiasi yang tinggi untuk membunuh sel kanser.

Selain daripada menjalani pembedahan, sebenarnya ada cara lain untuk mengatasi masalah kanser limfoma ini. Saya cadangkan kepada pesakit kanser limfoma, cubalah untuk ambil kaedah semulajadi ini iaitu dengan mengamalkan VIVIX Shaklee.


Vivix Shaklee ini sangat membantu menggantikan sel yang lama kepada yang lebih baru . Kita tidak perlu lagi menjalani terapi pembedahan yang menelan kos ribuan ringgit itu. Kandungan resveratrol yang tinggi di dalam VIVIX Shaklee bertindak sebagai antioksidan untuk melindungi sel-sel badan daripada cepat teroksida dan terdedah kepada pelbagai penyakit.

"Menurut kajian, lebih banyak sel kanser akan mati selepas pesakit amalkan VIVIX Shaklee yang kaya dengan RESVERATROL dan RADIOTERAPI berbanding jika pesakit hanya amalkan radioterapi sahaja"
Dah banyak testimoni mereka yang berjaya pulih daripada kanser selepas amalkan VIVIX Shaklee ini. Jom kita tengok beberapa testimoni di bawah.










Alhamdulillah..dah semakin ramai yang bebas daripada kanser dengan bantuan VIVIX Shaklee. Jika anda juga salah seorang daripada mereka yang sangat mementingkan kesihatan, pastinya VIVIX Shaklee adalah pilihan yang paling tepat.

Hidup anda pastinya tidak akan sama seperti dahulu jika anda membuat keputusan untuk berubah dengan amalkan VIVIX Shaklee setiap hari. Saya berani memberi jaminan 100% yang anda pasti akan beli berbotol-botol lagi selepas rasai perbezaannya dengan produk lain. Boleh hubungi saya, pengedar Shaklee yang sah bagi mendapatkan konsultasi yang terbaik mengenai VIVIX Shaklee dan kanser.

NAD
Call/SMS/Whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com







No comments:

Powered by Blogger.