PRODUK UNTUK KANAK-KANAK SEMBELIT TERUK

11:36:00
Isu sembelit di kalangan kanak-kanak memang tidak dapat dielakkan. Selalunya kanak-kanak yang berada di dalam lingkungan umur 1-3 tahun akan kerap mengalami masalah sembelit disebabkan faktor pemakanan mereka.

Kesian melihat kanak-kanak yang masih kecil terpaksa menahan sembelit sehingga berak berdarah. Masih terdapat ibu bapa yang memandang ringan akan isu ini kerana menganggapnya sebagai perkara biasa. Tetapi, jaga-jaga ye..ia kadang-kadang akan memberikan kesan yang lebih kronik.

Pengalaman saya untuk kedua-dua anak, sembelit menyebabkan mereka kurang selera makan kerana merasakan perut sudah penuh dan kadang-kadang mereka menjadi FOBIA untuk membuang air besar kerana najis mereka. Ini akan mengundang rasa sakit dan ada kalanya mereka akan menangis dan meraung kesakitan.

Setelah melihat video di bawah, saya terus nekad untuk mencuba produk untuk kanak-kanak sembelit teruk ini.



Produk yang dimaksudkan ialah MEAL SHAKES Shaklee. Dalam masa 3 hari sahaja anak saya amalkan minum Meal Shakes Shaklee, najis mereka tidak keras lagi. Yang paling syiok ialah anak saya tidak menangis lagi ketika membuang air besar dan semakin berselera untuk makan. Alhamdulillah...

Selain Meal Shakes, saya juga berikan anak-anak amalkan Omega Guard Shaklee iaitu minyak ikan untuk melancarkan lagi pengeluaran najis mereka dan mengurangkan bengkak dalaman akibat sembelit. Hasilnya memang memberangsangkan.

Anda mesti nak tahu dengan lebih lanjut mengenai Meal Shakes dan Omega Guard kan? Boleh klik link di bawah.



Jom kita tengok, apa kata ibu-ibu yang anak mereka telah bebas daripada masalah sembelit.

Puan Zakiah, Kuala Lumpur

" Kesian tengok anak saya dulu. Kalau nak buang air besar memang menangis dan berpeluh-peluh. Ada ketikanya sampai tertidur akibat penat meneran. Akhirnya saya tergerak hati nak cuba Meal Shakes Shaklee satu sudu sehari dan konsisten selama seminggu. Memang sangat lawas dah selepas itu dan memang ia menjadi suplimen harian anak saya"

Puan Yana, Johor Bharu

"Anak saya memang kurang selera nak makan. Apabila tak makan, memang kerap sangat sembelit. Saya dah cuba macam-macam suplimen tapi tak menjadi juga. Akhirnya, saya ambil Meal Shakes Shaklee dalam 3 kali seminggu dan masukkan ke dalam susu anak. Alhamdulillah, anak saya semakin berselera nak makan dan tentunya tiada lagi sembelit"

Puan Siti, Ipoh

" Baru 2 minggu saya campurkan Meal Shakes ke dalam susu anak saya, memang nampak perubahan ketara. Kalau dulu selalu menangis kalau nak buang air besar kerana sembelit tetapi sekarang lawas sangat. Anak saya dah semakin berselera nak makan dan sangat aktif berbanding dengan dulu"


Jadi, ibu sekalian nak tunggu apa lagi? Pastinya Meal Shakes Shaklee adalah pilihan yang paling tepat untuk anak anda. Tidak perlu lagi anda buang masa mencari produk sembelit yang lain. 

Jaminan saya, anak anda pasti TIDAK AKAN SEMBELIT lagi selepas konsisten dengan Meal Shakes. Boleh hubungi saya sekarang sementara stok Meal Shakes Shaklee masih ada di HQ.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.