PRODUK ATASI SEMBELIT UNTUK IBU HAMIL

05:53:00
Setiap wanita yang hamil pasti merasakan nikmat SEMBELIT KETIKA HAMIL. Selalunya masalah sembelit ini akan muncul ketika kandungan berusia 3 bulan dan ke atas dan akan menjadi lebih kronik menjelang hujung kehamilan. 

Ini kerana tubuh wanita hamil mengandungi hormon progesteron yang banyak. Ia menyebabkan usus memproses makanan dengan lebih perlahan dan rahim yang semakin membesar juga akan menyebabkan tekanan fizikal pada usus sehingga yang halang pergerakan najis ke usus besar dan rektum. Ini adalah punca utama sembelit di kalangan wanita yang hamil.

Hati-hati ye dengan isu SEMBELIT KETIKA HAMIL ni kerana ia bakal mengundang masalah yang lebih besar iaitu BUASIR.

Saya sendiri mempunyai pengalaman sembelit ketika hamil anak pertama dan kedua. Yang paling sedihnya, ianya berlarutan sehinggalah berpantang. Kadang-kadang pernah buang air besar sehingga berdarah. Ya ALLAH..seriknya...

Tapi mujurlah untuk kehamilan ketiga ini, saya dah jumpa satu produk yang boleh bantu selesaikan masalah besar saya ini. Nak tahu saya guna produk apa? Sebelum tu saya nak anda tonton kisah wanita yang dulunya sangat fobia untuk berpantang kerana masalah sembelit ini.



Mesti kawan-kawan dah tahu produk apa yang saya guna selepas tonton video ni. Tentu lah OSTEMATRIX Shaklee.....

Saya sebenarnya tak sangka pun yang OSTEMATRIX sangat elok untuk sembelit kerana hanya mengambilnya untuk upkan intake KALSIUM ke dalam badan saya. Tak sangka pula boleh ter "hilang" sekali sembelit yang ada.



OsteMatrix telah lengkap dengan kandungan kalsium dan Vitamin D. Pengambilan kalsium dapat membantu pergerakan makanan di dalam usus dan Vitamin D membantu untuk melembutkan najis. 

Jadinya, sangatlah beruntung kepada mereka yang mengambil OsteMtarix ini. Pastinya selepas ini tiada lagi isu sembelit sehingga berak berdarah ketika hamil.

Anda semua pasti dah faham bagaimana OsteMatrix Shaklee ini sangat membantu semasa sembelit ketika hamil.  Bagi saya, OsteMatrix Shaklee adalah produk yang sangat luar biasa. 


Jika anda juga mempunyai masalah sembelit seperti saya dahulu, digalakkan cuba OsteMatrix ini. Boleh dapatkan daripada saya dengan tawaran konsultasi percuma seumur hidup. Lebih cepat anda bertindak, lebih cepat anda akan dapatkan hasilnya.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com







No comments:

Powered by Blogger.