TESTIMONI NUTRIFERON UNTUK ANAK DEMAM


Salam semua..
salam Shaklee..

Alhamdulillah..demam Auni semakin berkurang selepas hampir 3 hari berturut-turut demam ditambah dengan cirit-birit. Dulu kalau anak-anak saya demam, saya memang kehilangan punca. Hanya sekadar berikan mereka ubat yang dipreskripsikan oleh doktor. Tetapi setelah saya mengenali Shaklee, kehidupan saya menjadi semakin mudah. Di rumah saya memang tersedia Nutriferon untuk saya gunakan sewaktu anak saya demam. Klik sini untuk tahu lebih lanjut mengenai nutriferon shaklee.

Apabila anak-anak saya sudah mula untuk tunjukkan simptom-simptom akan demam, saya terus berikan mereka Nutriferon Shaklee. Hanya 1 paket kecil sehari sahaja dan saya perlu bahagikan kepada 3 bahagian. Saya akan campurkan Nutriferon kedalam susu anak-anak saya. Alhamdulillah,mereka tidak pernah demam melebihi 3 hari dan paling cepat boleh sembuh dalam masa sehari sahaja.

Kepada ibu-ibu di luar sana, jom cuba nutriferon shaklee ini. Ia bukan sahaja boleh digunakan untuk kanak-kanak, malah orang dewasa juga digalakkan. Untuk ibu menyusu, jika bayi anda demam, anda boleh ambil sepeket nutriferon setiap hari dan sentiasa susukan bayi anda.InsyaAllah, demam bayi anda akan beransur sembuh.

Jika anda berminat untuk dapat nutriferon daripada saya, hubungi saya segera untuk dapatkan tawaran menarik.

NAD
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.