SHAKLEE MEMBUATKAN DIRIKU LEBIH BAHAGIA

Salam 1 Oktober..

Jam menunjukkan pukul 4.30 pagi..memang malam tadi mata tak boleh nak lelap sangat. Apa tah yang saya fikirkan.Mungkin..inilah penangannya yang Shaklee bagi kepada saya.hihihi..

Dulu, saya tercari-cari kerja sampingan yang saya boleh buat. Kerja yang tidak memerlukan saya meninggalkan anak-anak dan suami dan kerja sampingan yang tidak mengganggu kerja hakiki saya sebagai seorang guru .Bukanlah duit gaji sebagai guru tu tak cukup, tapi jika saya dapat cari lebih lagi, apa salahnya. Dah macam-macam yang saya cuba, namun hasilnya tak seberapa. Alhamdulillah saya diketemukan dengan Shaklee dan saya betul-betul tak sangka Shaklee berjaya membuatkan impian saya menjadi realiti.

Bermula dengan bonus 2 angka, naik ke 3 angka. Sekarang???bonus saya mencecah sebulan gaji saya sebagai seorang guru. Itu pun hanya sekadar part time. Bukan hanya sekadar bonus, saya juga dapat membantu rakan-rakan yang lain untuk menjana pendapatan mereka sendiri. Ada yang sudah mencecah 4 angka.
Dengan duit bonus ni, macam-macam yang saya boleh buat.Antaranya kalau dulu, boleh simpan sedikit je tiap-tiap bulan dalam bank, tapi sekarang..memang banyaklah boleh menyimpan.

Memang seronoklah ber SHAKLEE..terima kasih kepada suami,mama dan abah yang banyak bagi semangat. Dan juga kepada mentor-mentor saya yang sangat membantu. Saya akan teruskan perjuangan saya untuk membantu lebih ramai orang kerana disitulah kepuasan saya yang sebenar.

ok..dah baca kisah saya?anda bagaimana? masih mencari peluang kerja part time? berminat nak join group Shaklee saya?jangan risau,saya akan bimbing anda sehingga anda menjadi seperti saya. Yang penting hanya semangat dan tidak memberi sebarang alasan untuk berjaya. Sekian sahaja daripada saya..
=============
NAD
Starladies 2013
============

No comments:

Powered by Blogger.