PRODUK HILANGKAN JERAGAT HITAM,PETUA HILANG JERAGAT PUN TAK MAMPU TANDINGI

08:13:00
Tiada siapa yang suka kan jeragat. Jeragat ni macam tompok-tompok hitam di muka yang sukar untuk dihilangkan. Ia tidak sama seperti jerawat dimana jerawat akan hilang dan kecut selepas beberapa hari.

Jeragat jika dah ada di muka, ia akan kekal bertahun-tahun lamanya sekiranya kita tidak berbuat sesuatu untuk hilangkan jeragat. Jika dibiarkan berpanjangan, jeragat di muka akan makin bertambah. 

Bila muka dah penuh jeragat, mesti kulit muka pun dah jadi hitam kan?adus...

Sekarang ni kita tengok lambakan produk hilangkan jeragat dengan tagline

 "HILANGKAN JERAGAT DALAM 3 HARI"

"KULIT LICIN TANPA JERAGAT DALAM SEMINGGU"

Kalau difikirkan, logikkah jeragat yang bertahun di muka itu dapat dihilangkan dalam masa 3 hari? Apa agaknya kandungan dalam produk jeragat tersebut sehingga boleh buat jadi macam tu? hati-hati ye semua. Jangan disebabkan terlalu obses untuk dapatkan kulit bebas jeragat, kita terpengaruh dengan produk yang ada bahan kimia merbahaya. 

MELANIN KULIT DAH TERHAKIS...

Memang kulit akan jadi cepat licin dan hilang jeragat tapi sebenarnya melanin kulit dah terhakis dengan banyak. Oleh sebab itu, pilihlah produk hilangkan jeragat yang dijamin selamat.

Golongan yang berisiko mendapat jeragat ialah wanita yang berumur 30an ke atas. Jeragat ni boleh menyebabkan kulit kita nampak tua tau. 

Oleh itu, Nad syorkan kepada anda yang ingin hilangkan jeragat di muka untuk cuba SET JERAGAT Shaklee ini. Set ini terdiri daripada 4 jenis suplimen iaitu VIVIX, VITAMIN C, VITAMIN E, COLLAGEN POWDER dan GLA COMPLEX.



BAGAIMANA SET JERAGAT INI BERFUNGSI?

1) Ia akan bantu memudarkan parut jeragat di muka.

2) Ia akan melindungi kulit daripada kerosakan akibat radikal bebas. Secara tidak langsung, tiada jeragat akan keluar.

3) Memastikan kulit sentiasa lembut dan cantik

4) Membantu penghasilan sel baru pada kulit dan kulit akan sentiasa nampak awet muda.

Bagi Nad, memang sesuai sangatlah mereka yang dah berusia 30an untuk ambil set jeragat Shaklee. Ini kerana golongan yang berisiko adalah mereka yang berumur 30an ke atas tau.

Jom kita cegah jeragat dari sekarang. Tak naklah nanti muka dah penuh jeragat, baru kita nak kelam kabut. Pada masa itu, mungkin ambil masa yang lama untuk hilangkannya.

Boleh hubungi Nad untuk dapatkan konsultasi terus mengenai SET JERAGAT Shaklee ini.

NAD 019-2639545

No comments:

Powered by Blogger.