AMALKAN MINUM ESP. "COMFIRM" BOLEH KURUS DAN CANTIK LEPAS BERPANTANG

05:59:00
Semasa lepas berpantang anak ketiga, Nad terkejut bila tengok jumlah berat selepas 3 bulan bersalin. Berat masih belum mencapai di angka sebelum mengandung. Serius aku rasa susah hati sangat.

Yela, kalau boleh tak mahu lah berat naik. Bila berat naik, baju pun ketat, seluar pun ketat dan semuanya akan rasa tak selesa.

Orang kata kalau kita menyusukan anak, berat akan turun banyak. Ye memang Nad setuju tapi berat akan turun pun kalau kita juga mengawal pemakanan.

Macam Nad sebelum ni menyusukan anak tapi makan nasi bertambah-tambah. Dengan lauk berminyaknya lagi, Hishhh...Alasan yang diberi " Aku menyusu, kena makan banyak". Kesannya? Berat naik memang berganda jadinya.

Akhirnya Nad mengambil keputusan untuk minum ESP dengan cara yang betul untuk turunkan berat badan. 

Nad akan minum ESP di awal pagi sebelum ambil sebarang makanan dan minuman. Alhamdulillah, terasa sangat kenyang selepas minum ESP dan waktu pagi tak perlu ambil makanan lain untuk sarapan. 

Alhamdulillah, bila dah mula kawal makan dan minum ESP, berat turun banyak juga. Hampir 4 kg selama 5 bulan. Takpe turun tak banyak asalkan dengan cara yang selamat.

Sehingga sekarang anak dah berumur 2 tahun pun Nad masih juga minum ESP. Memang inilah cara paling cepat untuk turunkan berat badan.

Anda kalau mempunyai juga masalah macam Nad ni, bolehlah cuba minum ESP setiap hari. Kalau nak order, boleh terus order daripada Nad ye.

NAD 019-2639545

No comments:

Powered by Blogger.