PENGALAMAN SEMBELIT MASA BERPANTANG SEHINGGA BERJAM-JAM DALAM TANDAS

Seriknya bila mengenangkan pengalaman pahit berpantang. Semasa berpantang anak pertama dan kedua,Nad kerap sangat sembelit.


Ada sekali tu pernah sampai seminggu tak membuang air besar. Jenuh menunggu dalam tandas dan pernah sampai berdarah semasa membuang air besar.



Ada yang kata kalau ambil jamu akan mudah membuang air besar tapi bagi Nad langsung tiada kesan. Bila sembelit, mula lah badan pun rasa tak bertenaga aje.


Masa berpantang anak ketiga,Nad mula kenal Shaklee sepenuhnya. Nad cuba ambil ESP,ALFALFA dan OSTEMATRIX yang katanya boleh bantu untuk hilangkan sembelit masa berpantang.


Sebenanrnya Nad ambil ketiga-tiga suplimen ini untuk penyusuan tetapi macam biasa lah kalau dah namanya suplimen Shaklee,mesti ada juga kegunaan lain.


Alhamdulillah,seawal sehari berpantang, memang Nad mudah sangat membuang air besar. Tiada lagi episod drama sembelit dalam tandas.


Sampailah ke hari 44 berpantang,tiada langsung sembelit lagi.


Bersyukur sangat...!


Oleh itu,kepada anda yang juga mempunyai pengalaman sembelit macam Nad,cubalah ambil suplimen Shaklee ini juga. Memang berbaloi dan berkesan. 


Ramai je yang dapat efek baik selepas amalkan ketiga-tiga suplimen ini. 





Kalau anda berminat untuk cuba set sembelit ini,boleh terus hubungi Nad ye. 


Nad akan bantu berikan konsultasi yang terbaik.


Nad 019-2639545


No comments:

Powered by Blogger.