NAK KULIT FLAWLESS,PUTIH DAN CANTIK?DISINI ADA CARANYA

15:59:00
Baru-baru ni, ada yang hubungi Nad untuk mencuba set kulit. Rupanya dia mencari produk untuk kulit flawless,putih dan cantik.  



Dia mengaku yang memang suka bersolek bagai bila keluar rumah. Kesan daripada bersolek tu, kulit muka dia nampak kusam dan jerawat akan tumbuh.

Sebenarnya, dia rasa tak yakin untuk keluar rumah tanpa mekap kerana katanya jika tidak mekap, kulit muka akan nampak kusam dan berkedut.

Adus, kesiannya. Keyakinan diri dia jadi sangat rendah disebabkan isu kulit muka sahaja. 

Selepas tu, Nad terus cadangkan dia untuk cuba Set Kulit Shaklee ni. Nad terangkan bahawa set kulit ini adalah untuk penjagaan dalaman dan pengguna tidak perlu risau kerana ianya dijamin selamat.

Pada mulanya dia agak ragu-ragu kerana dah cuba macam-macam produk tapi masih gagal dapatkan kulit wajah yang dia nak. Pernah dia beli produk kosmetik berjumlah hampir RM1000 semata-mata untuk kulit flawless, tapi kesannya hanya sekejap.

Selepas tu, kulitnya penuh dengan jeragat hitam. Itu yang dia terpaksa juga bermekap tebal untuk tutup segala cela di muka.

Akhirnya selepas mendapat penerangan daripada Nad mengenai Set Kulit ni, terus dia bersetuju untuk beli kesemuanya. 

Tak sabar Nad nak tengok keputusan kulitnya. Mesti flawless lepas ni.

Kalau anda nak tahu, set kulit yang Nad cadangkan itu mempunyai 4 jenis suplimen iaitu Collagen Powder, ESP, Gla Complex dan Vitamin C. Gabungan keempat-empat suplimen ni kita panggil THE RADIANT 4.

Di bawah ni Nad tunjukkan beberapa testimoni pengguna The Radiant 4. Memang semuanya dah cun melecun gitu.





Seronok tengok bila ramai yang dah mula dapat hasilnya konsisten dengan Radiant 4. 

Jika ada yang berminat juga nak cubab set ini, bolehlah segera hubungi Nad.

NAD 019-2639545








No comments:

Powered by Blogger.