UBAT KESUBURAN WANITA SETELAH KEGUGURAN BERKALI-KALI

14:41:00
" Bila nak mengandung?, kahwin dah setahun"

"Dah lama kahwin, tak kan lah tak lekat lagi?"

" Merancang ke? Sampai sekarang tak mengandung lagi"

Amboi...soalan dia.. dah kalah loyerrrr...

Tapi itulah hakikatnya. Mereka yang belum mempunyai anak pasti sudah sinonim dengan pertanyaan sebegini. Memang perit sungguh nak jawab kan? Ada yang stress dan mengalami kemurungan serta tidak sanggup pulang ke kampung berjumpa keluarga. Ini realiti.



Siapa yang berkahwin tidak mahu cepat hamil. Kehadiran anak sebagai penyeri rumah tangga memang sangat di dambakan. Tetapi, tidak semua pasangan beruntung memiliki cahaya mata mengikut perancangan sendiri.

Masyarakat kita sering menyangka bahawa faktor utama tidak boleh hamil atau keguguran berkali-kali adalah disebabkan RAHIM LEMAH. Wanita pula selalunya dipersalahkan kerana menjadi punca utama dan dilabelkan sebagai mandul.

Nad ada terbaca dalam satu artikel, menurut kaedah perubatan hanya ada 2 faktor yang menggangu kesuburan wanita iaitu :

1) Masalah berkaitan tiub fallopio

Punca utama masalah ovulasi ialah obesiti dan sindom polycystic ovarian yang menyebabkan hormon tidak seimbang selain penyakit kronik dan pembedahan pada ovari.

2) Saluran falopio tersumbat

Saluran falopio boleh tersumbat atau rosak disebabkan endometriosi, jangkitan kelamin (STD) atau pembedahan pelvis sebelumnya.


Terdapat banyak rawatan perubatan bagi meningkatkan kesuburan dan seterusnya cepat hamil. Antara rawatan untuk cepat hamil ialah  bayi tabung uji dan IUI.

Disini Nad nak share produk shaklee untuk kesuburan yang boleh bertindak sebagai "ubat kesuburan wanita". Nak tahu apa? tentunya VIVIX Shaklee.

Bagaimana Vivix membantu meningkatkan kesuburan wanita?

Vivix kaya dengan antioksidan kerana mengandungi resveratrol dan polifenol sangat membantu membaiki sel dan organ pembiakan. Ia akan membaiki dan melindungi sel-sel pada saluran falopio dan ovari yang telah rosak.


Selain itu, ia juga akan melindungi ovum daripada rosak dan memastikan ovum yang dihasilkan adalah lebih berkualiti. Secara tidak langsung, ia akan membantu meningkatkan kesuburan wanita dan kebarangkalian untuk cepat hamil setelah keguguran atau cepat hamil setelah haid adalah sangat tinggi.

Walau apa pun, pasangan mestilah berdoa dan berharap agar usaha untuk mendapatkan zuriat dipermudahkan. Semoga berkat kesabaran membuahkan kejayaan.

Meh sini Nad nak share satu testimoni cepat hamil setelah mengamalkan Vivix Shaklee.




Jika anda ingin cepat hamil setelah keguguran berkali-kali atau ingin cepat hamil setelah bernikah, apa kata hubungi nad sekarang bagi mendapatkann stok VIVIX. Jangan tak tahu, Vivix adalah antara suplimen yang LAKU KERAS ye. Hubungi Nad untuk sebarang pertanyaan dan persoalan mengenai Vivix dan cara cepat hamil dengan mengamalkan Vivix.


NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.