PRODUK HILANGKAN PARUT JERAWAT SEHINGGA KULIT PUTIH BERSIH

10:39:00
Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Nad..

Bulan ni Nad sedikit teruja kerana terlalu ramai wanita yang bertanyakan tentang produk hilangkan parut jerawat.

Bukan setakat bertanya, mereka terus beli SET CANTIK Shaklee yang Nad jual ni, Alhamdulillah.

Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa! from iReach HD on Vimeo.

Korang nak tahu tak, parut-parut hitam di muka kita ini lah yang menyebabkan muka kita nampak lebih tua dari usia sebenar. Bukan setakat itu sahaja,pipi mula jatuh, bentuk kening menurun akan membuatkan wajah nampak lesu malah kulit kita akan mula berkedut dan tidak tegang lagi.

Oh tidakkkkkkk....semua nak awet muda kan?

Nad tahu, bagi mereka yang berkemampuan akan memilih rawatan-rawatan di pusat kecantikan bagi menganjalkan kulit muka dan menghilangkan parut jerawat berlubang.

Tapi, produk hilangkan parut jerawat yang Nad jual ini adalah lebih berkesan, selamat dan sangat menjimatkan.

Jom Nad share kandungan dalam produk hilangkan parut jerawat ni serta kebaikannya kepada kita.

Set ini mengandungi 3 jenis suplimen iaitu Vitamin E, Vitamin C dan ESP.

ESP sangat membantu membaiki tisu yang rosak. Ia akan bantu pulihkan kembali sel-sel kulit mati yang menyebabkan parut jerawat dan memutihkan kembali kulit. ESP juga akan mengembalikan keanjalan kulit dan kulit akan nampak lebih tegang dan awet muda.

Vitamin C adalah antioksida yang mampu mencegah radikal bebas daripada merosakkan kulit wajah. Ia mampu meningkatkan penghasilan kolagen pada kulit. Secara tidak langsung, ia akan membaiki parut jerawat yang berlubang. Vitamin C akan melindungi kulit daripada sinaran cahaya matahari dan kulit akan kembali cerah.

Vitamin E juga bersifat antioksidan dimana ia akan melindungi kulit daripada serangan radikal bebas. Radikal bebas inilah yang akan menyebabkan banyak sel kulit akan mati dan jerawat akan tumbuh dengan banyaknya. Bagi menghilangkan parut jerawat, kita boleh ambil sedikit minyak di dalam Vitamin E dan sapu di parut tersebut.

Setakat ini, terlalu banyak feedback positif yang Nad terima daripada customers yang amalkan produk hilangkan parut jerawat. Bukan setakat parut jerawat makin hilang, malah kulit akan nampak lebih tegang, anjal dan wajah lebih muda.

Disini Nad tunjukkan sekali beberapa testimoni mereka yang mengamalkan produk hilangkan jerawat ini.






Wah..masing-masing dah dapat kulit yang diidamkan. Jika anda juga ingin mempunyai kulit yang bebas jerawat, apa kata jom hubungi Nad sekarang. Nad akan bantu berikan konsultasi terbaik mengenai produk hilangkan jerawat ini.

NAD 
CALL/SMS/WHATSAPSS 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.