TAK SUKA MAKAN UBAT BATUK??SAYA ADA CARA TERBAIK

08:17:00
Harini tekak saya terasa gatal-gatal dan ada batuk sikit-sikit...


So awal pagi dan capai 10 sachets nutriferon bawa bekal pergi kerja..sebenarnya nutriferon ni memang saya spare kat rumah untuk anak-anak...

Dah lama saya tak bagi UBAT BATUK kat anak sebab bila makan ubat je,batuk jadi lagi teruk..

Nak tak nak,memang NUTRIFERON jadi santapan mereka setiap kali batuk,selsema dan demam..memang suka sangatlah diorang sebab rasanya yang manis manis masam gitu...

Sampai sekarang saya memang spare 2 kotak nutriferon setiap bulan kat rumah untuk kami seisi keluarga...

Alhamdulillah...semoga kami sekeluarga sentiasa sihat...😀

Anda teringin nak order NUTRIFERON dari saya...?

Boleh hubungi nombor di bawah...

No comments:

Powered by Blogger.