KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE DAN BAGAIMANA PEMBELIAN SHAKLEE SECARA ONLINE MEMBANTU SAYA BERKEMBANG

BISNES SHAKLEE PENIPU...???


Alhamdulillah, bulan ini sahaja saya dah daftarkan 5 orang ahli baru ingin menjadi AHLI SHAKLEE. Sebenarnya sangat untung kepada mereka yang membuat keputusan untuk menjadi ahli Shaklee.

Untuk pengetahuan semua, yuran keahlian Shaklee hanyalah RM68,90 sahaja. Yang lebih untungnya, kita tak perlu "renew" keahlian setiap tahun kerana yuran ini dibayar untuk menjadi ahli seumur hidup.

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

1) Apabila kita telah mendaftar sebagai ahli, kita layak untuk mendapat DISKAUN semasa membeli antara 5%-30% berbanding harga sebenar.

2) Pada setiap bulan, Shaklee akan mengadakan promosi beli 6 percuma 1 atau beli 3 percuma 1. Kepada kita yang telah menjadi ahli, kita boleh membeli semua promosi ini dengan HARGA AHLI yang tentunya lebih untung kerana setiap pembelian akan mendapat percuma 1.

3) Untuk setiap pembelian bernilai RM500 ke atas, kita layak untuk mendapat CASH terus masuk ke dalam akaun. Wow...untungnya...

4) Jika rumah kita jauh dari branch shaklee, order boleh dibuat melalui TELEFON atau secara ONLINE sahaja. Sangat mudah dan semua barang dijamin sampai dalam masa 3 hari bekerja.

5) Shaklee akan memberi HADIAH berupa baucer pembelian produk di hari lahir kita. So, nak beli apa pun boleh mengikut nilai baucer yang diberi.

6) Bagi kita yang menjalankan perniagaan Shaklee, keuntungan akan jadi lebih berlipat kali ganda. Bukan sahaja akan mendapat bonus setiap bulan, malah pihak Shaklee akan memberikan insentif tambahan seperti INSENTIF PERCUTIAN LUAR NEGARA dan INSENTIF KERETA.

Jom tengok video di bawah bagaimana akak ini boleh bayar sewa rumah dengan menggunakan bonus shaklee.



BAGAIMANA PEMBELIAN SHAKLEE MELALUI ONLINE MEMBANTU SAYA BERKEMBANG?

1) Saya tidak perlu pergi dari rumah ke rumah untuk mempromosikan produk. Cukuplah hanya menggunakan medium online seperti FACEBOOK, BLOG dan INSTAGRAM untuk memperkenalkan produk.

2) Saya boleh bekerja di mana-dimana sahaja asalkan mempunyai line internet dan gajet yang menjadi tonggak utama perniagaan online saya.

3) Disebabkan saya ni kadang-kadang agak GUGUP apabila bercakap dengan pelanggan, maka dengan menggunakan medium online, ianya akan menjadi mudah kerana saya tidak perlu berhadapan dengan mereka.

4) Bagi pelanggan yang berada jauh dari saya, saya boleh memberikan konsultasi secara online sahaja.

5) Pada alaf baru ini, ramai yang membeli barang hanya dengan menggunakan medium online. Oleh itu, bisnes online saya ini memang boleh berkembang dengan sangat mudah.

6) Yang lagi penting, saya tidak perlu membawa stok ke mana-mana sahaja saya pergi contohnya pergi bercuti. Jika ada pelanggan yang membuat order, saya boleh selesaikan order hanya dengan menggunakan online sahaja. Pihak Shaklee akan terus membuat pengeposan kepada pelanggan tersebut. Mudah kan...?

Oleh itu, kepada anda yang memang berniat untuk menjalankan perniagaan ONLINE dan ingin mencuba perniagaan yang boleh memberikan keuntungan yang berlipat kali ganda, apa kata jom berdaftar AHLI SHAKLEE dengan saya.

Boleh hubungi saya bila-bila masa sahaja bagi mendapatkan sebarang konsultasi.




No comments:

Powered by Blogger.