PENGALAMAN PERTAMA BERPANTANG DENGAN VIVIX

05:57:00
Saya suka nak share pengalaman berpantang sambil minum Vivix. Untuk pengetahuan semua, ini adalah kali pertama saya amalkan Vivix ketika berpantang walaupun dah berpantang dua kali sebelum ini. Sebaik sahaja keluar daripada labour room, saya terus mengambil 2 sudu besar VIVIX ini. Anda semua pastinya nak tahu kesan yang saya perolehi kan..?

Antara kesan POSITIF yang saya terima selepas pengambilan VIVIX ialah :

1) Badan saya sangat bertenaga sepanjang berpantang walaupun berjaga malam

2) Pengeluaran darah nifas sangat lancar

3) Tidak mengalami pendarahan selepas bersalin

4) Susu badan semakin banyak menjelang hari ke 3

5) Luka sembuh dalam masa 4 hari sahaja

6) Rahim mengecut dalam masa 4 hari

7) Kuning anak semakin turun dan tidak perlu di tahan di wad

Alhamdulilah, berpantang untuk kali ketiga ini sangat mudah. Walaupun sekarang dah habis tempoh berpantang, saya masih juga mengamalkan VIVIX setiap hari.

Kalau nak tahu, bukan saya sahaja yang mendapat kesan POSITIF hasil pengambilan VIVIX semasa berpantang. Jom baca beberapa testimoni ibu-ibu yang berpantang dengan VIVIX.






Saya tahu pastinya anda tertanya-tanya betul kah VIVIX ini berkesan? Saya ada juga sediakan satu VIDEO khas untuk buktikan yang VIVIX memang berkesan untuk ibu berpantang.



Nak Luka Pantang Cepat Sangat Sembuh, Walaupun Caesar? from iReach HD on Vimeo.


Jadi sekarang anda mesti faham kenapa saya dan ramai wanita lain memilih VIVIX sebagai suplimen kami semasa berpantang. Bagaimana nak order VIVIX? anda boleh hubungi saya dan saya sendiri akan berikan bantuan konsultasi percuma kepada anda seumur hidup. Hubungi saya sekarang sementara stok VIVIX masih ada.


NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.