Tips Terbaru Untuk Cantik Di Aidilfitri

22:46:00
Selamat berpuasa untuk semua para pembaca blog saya. Sungguhpun anda semua telah membuat persediaan untuk menyambut hari raya, janganlah abaikan penampilan anda dari hujung rambut hingga hujung kaki. Jom saya kongsikan beberapa tips untuk kelihatan anggun dan jelita di aidilfitri.


1) Masalah kulit berjeragat, berjerawat dan parut jerawat
Disini saya cadangkan anda mengambil Set Cantik Shaklee dimana ia mengandungi Vitamin E Complex dan Vitamin C. Saya galakkan anda jadikan Vitamin E Complex sebagai masker setiap hari.

2) Berat badan yang berlebihan.
Secara lojiknya berpuasa mampu memecahkan lemak dan meringankan badan. Namun,ia hanya berkesan untuk mereka yang berumur lingkungn 20-30 tahun sahaja. Apabila usia semakin meningkat, kadar metabolisme akan menjadi berkurang dan ini memberi kesan kepada penurunan berat badan. Oleh itu, untuk tampil langsing dan anggun semasa berpusa, anda boleh ambil Set Kurus Shaklee daripada saya.

InsyaAllah..pengambilan secara konsisten Set Cantik dan Set Kurus Shaklee ini, ia akan membantu men "jelita" kan anda semasa hari raya Aidilfitri nanti. Jika anda berminat untuk dapatkannya, hubungi saya untuk dapatkan tawaran harga istimewa..



Nad
call/sms/whatsapp 019-2639545
rop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.