Dah Diet Tapi Gemuk Juga..Sabar jela.. | Set Kurus Shaklee

11:01:00
Sejak saya bersalin anak pertama,saya dapat rasakan peningkatan berat badan yang sangat luar biasa. Saya dah cuba mengambil Set Kurus Shaklee tetapi masih gagal untuk menurunkan berat badan. Akhirnya, setelah mencari info-info mengenai cara menurunkan berat, saya telah menemui beberapa kesalahan sehingga menyebabkan berat saya tak turun-turun.





Antaranya ialah :

1) Saya sering mengabaikan sarapan pagi kerana mengejar masa untuk keluar awal pagi. Kemudiannya, di tempat kerja saya hanya makan jika berkesempatan atau terus terlajak untuk makan tengahari. Akhirnya, saya akan mengambil makaan tengahari dalam kuantiti yang agak banyak disebabkan kelaparan.

2) Corak pemakanan saya tidak teratur dimana jika saya mengambil makan tengahari, saya akan mengabaikan minum petang dan makan malam. Ini menyebabkan kadar metabolime badan saya menjadi rendah.

3) Saya sering mengabaikan senaman kerana fikirkan set kurus shaklee itu akan membantu menurunkan berat badan saya dengan cepat. Tetapi anggapan saya itu salah. Saya mestilah bersenam sekurang-kurangnya 30minit sehari untuk dapatkan berat yang ideal.

4) Minum air 4 liter sehari. Ye..silap saya ialah saya hanya minum 2 liter air sahaja sehari

5) Saya juga sering makan terburu-buru kerana nak mengejar masa tetapi sebenanrnya untuk kurus dan langsing, kita perlu megunyah makanan perlahan-lahan.


Alhamdulillah...setelah saya membetulkan kembali kesalahan saya semasa berdiet dan mengamalkan set kurus shaklee secara konsisten, berat saya turun hampir 4kg dalam masa 5 bulan.

Anda bagaimana? mempunyai masalah seperti saya dahulu? Cubalah amalkan tips yang saya berikan dan tambahkan sekali set kurus shaklee ke dalam menu diet anda seharian.

Jika anda perlukan Set Kurus Shaklee semasa berpuasa, sila klik sini >>>Order sekarang



NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.