SUPLIMEN ANTI PENUAAN TERBAIK DI MALAYSIA

15:39:00
Tiada siapa didunia ini suka jika kelihatan lebih tua daripada usia sebenar.  Terdapat kajian daripada saintis bahawa faktor utama yang menyebabkan proses penuaan berlaku dengan cepat ialah apabila berlakunya pengurangan asid lemak omega 3 di dalam darah.

Khasiat omega 3 boleh diperolehi daripada ikan atau suplimen. Terdapat juga kajian menunjukkan bahawa penuaan akan cepat berlaku apabila telemores kita memendek.

Telomeres terdapat di dalam kromosom sel badan kita. Petunjuk bahawa sel badan kita sihat ialah telomeres akan memanjang. Jika sebaliknya berlaku ia menunjukkan sel kita semakin tua dan lama kelamaan akan mati.

Dalam satu kajian terhadap 608 orang pesakit jantung, para penyelidik mendapati pesakit jantung yang hidup lebih lama mempunyai tahap asid lemak yang lebih tinggi dalam darah. Mereka juga mempunyai tahap telemeres yang lebih panjang.

SUPLIMEN ANTI PENUAAN TERBAIK DI MALAYSIA

suplemen anti penuaan supplement anti penuaan suplemen anti penuaan terbaik suplemen anti penuaan dini suplemen anti aging female daily suplemen anti aging halal phytoceramides 350 mg suplemen anti aging supplement anti aging terbaik suplemen anti aging terbaik suplemen anti aging terbaik di indonesia suplemen anti aging yang bagus suplemen anti aging yg aman

Vivix 

Kandungannya yang mengandungi polifenol membantu untuk memanjangkan telomeres didalam sel. Apabila telomeres memanjang, sel akan menjadi sihat dan aktif.

Omega Guard

Mengandungi asid lemak omega 3 yang akan membantu mengekalkan sel badan yang sihat.


Jika anda berminat untuk dapatkan kedua-dua suplimen anti penuaan ini, bolehlah hubungi Nad sekarang.

NAD 019-2639545









No comments:

Powered by Blogger.