KELEBIHAN DAFTAR AHLI SHAKLEE DAN PENGEDAR SHAKLEE

05:25:00

Menjadi ahli Shaklee adalah cara terbaik untuk berjimat semasa membeli suplimen Shaklee. Terdapat beberapa cara yang berbeza untuk anda menikmati manfaat daripada Syarikat Nutrisi nombor satu di Malaysia ni. Anda boleh memilih untuk menjadi pengguna produk sahaja atau menjadi pengedar Shaklee.

daftar jadi ahli shaklee cara daftar jadi ahli shaklee cara nak daftar jadi ahli shaklee kelebihan jadi ahli shaklee kelebihan menjadi ahli shaklee keuntungan jadi ahli shaklee manfaat jadi ahli shaklee kelebihan jadi pengedar shaklee apa kelebihan jadi ahli shaklee kelebihan menjadi pengedar shaklee apa kelebihan menjadi ahli shaklee


PENGGUNA PRODUK SHAKLEE

Anda hanya menjadi pengguna produk tanpa daftar jadi ahli Shaklee. Pada tahap ini, anda hanya dibenarkan membeli produk pada harga runcit.

Kelebihan : Anda akan mendapat produk-produk hebat untuk digunakan bersama keluarga.


MENDAFTAR AHLI SHAKLEE

Diperingkat ini, anda telah daftar ahli Shaklee dan tertarik untuk menjadi pengguna produk. Anda dapat menjimatkan duit untuk setiap pembelian. Anda hanya membayar RM65 sahaja untuk yuran keahlian Shaklee ataupun dapatkan keahlian percuma dengan pembelian produk melebihi RM650.

Kelebihan : Anda akan nikmati penjimatan dari 10% - 25% daripada harga runcit. Anda akan mendapat bisnes kit mengandungi panduan tentang produk. Anda akan dapat akses ke laman web www.shaklee2u.com.my dengan menggunakan ID dan PASSWORD anda.


PENGEDAR SHAKLEE


Bila anda berminat untuk menjadi pengedar Shaklee, ini bermakna anda bukan sahaja peminat tegar suplimen Shaklee tetapi anda juga dapat menambahkan pendapatan anda. Cara yang paling mudah menjalankan peranan sebagai pengedar Shaklee adalah dengan berkongsi kebaikan produk yang anda sedang ambil sekarang.

Kelebihan: Mendapat diskaun pembelian 10-25% dan boleh mendapat keuntungan runcit. Anda juga akan mendapat bonus Shaklee bernilai 3,4,5 atau 6 angka.

Sekiranya anda serius untuk daftar jadi pengedar Shaklee, boleh segera hubungi Nad. Nad akan uruskan pendaftaran anda sebagai ahli Shaklee.


NAD 

019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.