RAWATAN SKIZOFRENIA SEHINGGA TIDAK PERLU MAKAN UBAT PENENANG LAGI

12:36:00


Skizofrenia adalah penyakit otak yang boleh merosakkan dan menghancurkan emosi. Selain daripada faktor genetik, skizofrenia juga boleh disebabkan oleh tekanan atau stress yang dirasai oleh individu akibat daripada masalah kerja, keluarga dan sebagainya.

Sesetengah orang berpendapat bahawa skizofrenia ialah penyakit mental dan memerlukan rawatan jiwa dengan segera. Mereka yang mempunyai skizofrenia ini mengalami kecelaruan personaliti dan ini menyebabkan mereka sering berkhayal dan kadang-kadang bertindak agresif sehinggakan membahayakan orang lain.



Nad sebenarnya tidak berapa maklum mengenai skizofrenia ini sehingga ada terbaca di suratkhabar mengenai kes pembunuhan yang dikatakan berpunca daripada individu yang mengalami skizofrenia.
Rata-rata suspek menyatakan bahawa mereka terdengar suara halus berbisik agar mereka melakukan pembunuhan.


PUNCA PENYAKIT SKIZOFRENIA
❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

Terdapat 2 punca penyakit skizofrenia iaitu :

1) Faktor genetik

2) Faktor tekanan atau stress yang dirasai oleh individu akibat masalah kerja, keluarga dan sebagainya.



SIMPTOM SKIZOFRENIA
❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

Ada 9 simptom skizofrenia yang Nad kongsikan disini, iaitu :

1) Delusi dimana penghidap tidak percaya dengan realiti dan sering bersikap paranoid

2) Sering berhalusinasi seperti ada seseorang mengawal diri mereka

3) Berkelakuan pelik dan ganjil.

4) Bercakap atau ketawa seorang diri.

5) Tidak mengendahkan kesihatan dan penampilan

6) Tidur malam yang selalu terganggu

7) Pertuturan yang tidak jelas dan kadang-kala sukar difahami

8) Suka berkeliaran tanpa sebab

9) Cuai dalam setiap perkara yang dilakukan


Daripada kesemua simptom di atas, boleh kita simpulkan bahawa skizofrenia sebenarnya berkait rapat dengan masalah TEKANAN dan kita tidak boleh terus mengatakan ia adalah penyakit mental.



RAWATAN SKIZOFRENIA YANG TERBAIK
❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

Ramai yang menyatakan bahawa skizofrenia ini adalah penyakit gangguan makhluk halus. Maka, pesakit skizofrenia hanya dibawa ke perubatan Islam dan tidak melalui langsung perubatan moden.

Inilah yang menyebabkan ramai pesakit skizofrenia lambat atau tidak sembuh-sembuh. Nad tidak mahu nafikan perubatan tradisional, tetapi sebaiknya kita usaha dulu dengan perubatan moden.

Terlalu banyak ubat skizofrenia yang boleh menyembuhkan skizofrenia tetapi kebanyakannya memberikan kesan sampingan yang lebih buruk. Contohnya, ada ubat skizofrenia yang boleh memberikan risiko kepada pesakit kencing manis dan ubat ini kurang berkesan kepada perokok.

Oleh itu, disini Nad cadangkan rawatan alternatif skizofrenia selain makan ubat. Rawatan skizoferenia yang Nad maksudkan hanyalah dengan mengamalkan SUPLIMEN sahaja. Nak tahu suplimen apa? Boleh tengok gambar di bawah ye.




BAGAIMANA SUPLIMEN INI MEMBANTU
❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

1) Membantu merangsang fungsi otak

2) Membantu mengurangkan stress dalam diri

3) Mengawal serotonin di dalam otak yang menyebabkan stress

4) Membantu pemulihan sel saraf otak yang telah lemah

5) Membantu menstabilkan hormon supaya pesakit tidak stress



Pendapat Nad, sebaiknya amalkan suplimen di samping ubat-ubatan hospital . Ingin Nad tegaskan disini, SET SKIZOFRENIA ini bukanlah UBAT tetapi ianya adalah MAKANAN TAMBAHAN yang boleh membantu mengurangkan penyakit skizofrenia.



CARA NAK ORDER
❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

Adakah anda juga mempunyai simptom skizofrenia dan ingin cuba amalkan suplimen ini? Bagi Nad, ia adalah produk terbaik yang anda dah temui. Jangan biarkan skizofrenia itu melarat sehingga membahayakan diri sendiri. Boleh terus hubungi Nad untuk dapatkan maklumat lanjut.


NAD

CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545

prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.