MERAWAT VERTIGO DENGAN CEPAT DAN MUDAH

06:17:00

APA ITU VERTIGO?

Maksud penyakit vertigo adalah satu keadaan di mana seseorang itu terasa kepala berpusing dan pening. Agak susah nak terangkan tentang vertigo ini tetapi inilah keadaannya. Selalunya simptom penyakit vertigo ialah sakit kepala yang teruk dan kurang seimbang untuk berjalan.


Kadang-kadang ada yang menjadi mual dan muntah kerana terasa pening. Bahaya penyakit vertigo ini jika ia terjadi ketika memandu atau sedang melakukan pekerjaan di mana kita tidak dapat mengawal keseimbangan badan dan penglihatan.

Vertigo ini datang tanpa sedar. Kadang-kadang kita ni ingat hanya pening-pening biasa sahaja tetapi ia adalah vertigo. Ramai yang hanya mengambil ubat vertigo di farmasi bagi merawat penyakit vertigo.


PUNCA VERTIGO

Ada banyak punca vertigo boleh terjadi kepada seseorang. Kadang-kadang punca untuk setiap orang tidak sama. Jom kita tengok satu persatu punca vertigo yang menyebabkan pening kepala ini.

1) Kerap mengalami stress 

2) Tidak cukup tidur

3) Selalu mengambil makanan ringan

4) Mengambil minuman beralkohol dan berkafein

5) Sering mengambil ubat-ubatan


APAKAH CARA MERAWAT VERTIGO DENGAN CEPAT DAN MUDAH?

Nad pernah mendapat seorang customer yang mengadu mengalami vertigo. Untuk pertama kalinya Nad tahu tentang penyakit vertigo ini. Sebelum ini beliau dah cuba ubat vertigo di farmasi tetapi masih tidak berkesan dan masih terasa pening.

Beliau bercadang untuk beli suplimen vertigo supaya dapat menyembuhkan vertigo dengan cepat memandangkan tidak dapat bekerja kerana sakit kepala dan pening kepala yang kronik. Beliau kerap terasa ingin pitam dan tidak dapat mengawal keseimbangan badan semasa berjalan.

Produk Shaklee untuk vertigo ini ada 4 jenis iaitu VIVIX, OMEGA GUARD, B COMPLEX dan OSTEMATRIX. Untuk merawat penyakit vertigo supaya cepat sembuh, Nad cadangkan anda ambil kesemua suplimen ini.


BAGAIMANA SUPLIMEN INI MEMBANTU MENGHILANGKAN VERTIGO?



VIVIX ; Membantu membaiki sel-sel yang telah rosak dan membantu peredaran darah

B COMPLEX : Membantu proses peredaran darah dan meningkatkan fungsi utama sel saraf

OMEGA GUARD : Diperlukan untuk fungsi saraf dan fungsi otak

OSTEOMATRIX : Membantu proses peredaran darah terutamanya di jantung


TESTIMONI KEMBALI SIHAT DARIPADA PENYAKIT VERTIGO

Disini Nad sertakan 3 testimoni mereka yang kembali sihat daripada vertigo









Ramai yang telah berubah dengan mengamalkan set vertigo ini daripada mengambil ubat tahan sakit. Sekarang giliran anda pula untuk dapatkannya daripada Nad. Boleh hubungi Nad bila-bila masa untuk nfo lanjut.





No comments:

Powered by Blogger.