TESTIMONI SET KESIHATAN KANAK-KANAK SHAKLEE


Salam semua..

Saya sangat teruja nak berkongsi testimoni dengan pembaca semua mengenai SET KESIHATAN KANAK-KANAK SHAKLEE. Pagi semalam anak saya sulung saya, Irfan tiba-tiba je demam. Kelam kabut juga la. Mane taknya, hampir setahun Irfan tak demam tau. Last dia demam semasa saya mengandungkan Auni, Nak tahu rahsianya??? Saya amalkan Mealshake untuk Irfan tiap-tiap hari. Tak perlu banyak, cukuplah hanya 1 scoop susu dia je.

Semalam, bila saya tahu je Irfan demam, cepat-cepat saya lap badan die. Pada masa yang sama, saya bancuh susu dia dan campurkan dengan 1 sachet nutriferon.1 sachet tu saya bahagikan kepada 3 bahagian untuk pagi, petang dan malam. Saya juga campurkan 1 kapsul Omega Guard ke dalam susu Irfan sebab tengok dia dah mula selsema. Ha..jangan ingat saya tak bagi ubat dari doktor tau..saya bagi juga tapi suplimen ni sekadar alternatif lain.

Alhamdulillah..pagi ni saya tgk Irfan tidak demam lagi..senangnya hati saya..tak perlu dah nak bagi paracetamol banyak-banyak..nak masukkan drugs banyak-banyak dalam badan anak kecik saya ni. Semalam pon bagi 2 kali je paracetamol untuk turunkan suhu badan dia dan mengambil suplimen Shaklee secara konsisten. Untuk mengelakkan dehidrasi, saya turut bagi Irfan minum Performance Drink.

Irfan tengah minum susu+mealshake+performance drink

Hepinya saya hari ini. Hero kesayangan dah mula sihat. Terima kasih ya Allah. Saya hanyalah seorang ibu yang sangat mementingkan kesihatan anak-anak saya. Bagi saya..anak sihat, saya pon "sihat"..
Saya tahu..ibu-ibu di luar sana pun mahupun anak-anak mereka sihat kan?


Jika anda perlukan konsultasi mengenai SET KESIHATAN KANAK-KANAK SHAKLEE, boleh hubungi saya untuk meklumat lanjut

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com




No comments:

Powered by Blogger.