SET BERPANTANG UNTUK 60 HARI BAGI MENGELAKKAN MEROYAN

07:47:00
Setiap kali hendak berpantang, mesti mak nasihatkan Nad supaya elakkan daripada stress. Beliau ingatkan elakkan untuk marah-marah anak dan suami dan jangan terlalu banyak buat kerja rumah.


Semua ini adalah untuk elakkan MEROYAN!

MEROYAN BERLAKU DALAM KELUARGA YANG MEMPUNYAI SOSIOEKONOMI RENDAH

Meroyan adalah istilah yang lazim didengari terutama sekali apabila bercakap tentang ibu lepas bersalin. Kajian yang dilakukan mendapati bahawa kebanyakan kes meroyan berlaku dalam keluarga yang mempunyai sosioekonomi rendah, kekurangan sokongan daripada ahli keluarga , kekangan masa untuk diri sendiri dan masalah pemakanan.

Nad takut sangat bila mak sebut tentang meroyan. Mak kata kalau dah meroyan, benda tu akan jadi kat kita sampai bila-bila. Memang akan jadi efek lebih teruk.

BERUBAH UNTUK MENCUBA SET BERPANTANG SHAKLEE

Sebab itu, untuk proses berpantang ketiga ni, Nad amalkan SET BERPANTANG SHAKLEE. Dah ramai yang cuba set berpantang ini dan rata-ratanya sangat puas hati dan bersetuju yang set berpantang Shaklee sangat bagus untuk ibu berpantang.

Sebaik sahaja bersalin, Nad terus ambil set berpantang ini. Nad ambil secara konsisten dari hari pertama sehingga 60 hari selepas bersalin.

Alhamdulillah, banyak kesan yang Nad perolehi iaitu :

1) Luka bersalin sembuh dalam masa 7 hari

2) Badan sangat bertenaga

3) Rahim cepat kecut

4) Susu banyak

5) Anak tiada masalah jaundis kronik

6) Tidak stress

MACAM MANA NAK DAPATKAN SET BERPANTANG SHAKLEE?

Bersyukur sangat sebab ditemukan dengan set berpantang yang bagus ini. Kepada bakal ibu yang masih mencari set berpantang yang sesuai, Nad cadangkan anda cuba ambil set berpantang Shaklee. Nad berani bagi jaminan 100% yang anda pasti puas hati.



Kalau nak cuba, boleh terus hubungi Nad untuk dapatkan info lanjut.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com


























No comments:

Powered by Blogger.